FANDOM

Bijū Rasengan
Bijū Rasengan
Nazwy
Japoński 尾獣螺旋丸
Rōmaji Bijū Rasengan
Angielski Tailed Beast Spiralling Sphere
Polski Wirująca Sfera Ogoniastej Bestii
Debiut
Manga Tom 55, Rozdział 519
Anime Odcinek 264
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Jutsu Macierzyste Rasengan
Użytkownicy
Naruto Uzumaki

Bijū Rasengan jest niekompletną techniką Naruto Uzumakiego. Próbuje użyć formy Rasengana, aby stworzyć stubstytut Bijūdamy.

Przeszłość

Aby obejść fakt, że nie może użyć Kuli Ogoniastej Bestii lub Cienistego Klona, będąc w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, Killer B poinformował Naruto, żeby użył rąk czakry, do próby stworzenia Rasengana. Wyniki nie były kompletne, chociaż wyglądało na połączenie Rasengana z Kulą Ogoniastej Bestii.

Na początku treningu, Naruto miał trudność, aby jego czakra była w stosunku biało—czarnej 8:2. Pomimo faktu, że ma osłonę czakry, ucząc się techniki, ręce Naruto są bardzo poranione. Prosi Killera B, aby zobaczył i poradził mu, czy otrzymał już stosunek, aby mógł zapamiętać odczucie techniki. Naruto również zauważył, że Nowy Rasengan jest bardzo ciężki, ponieważ może ledwo go utrzymać. Przyczyną tego jest, że czakra dziewięcioogoniastego została opisana jako gęsta. Według Killera B, on prawie go udoskonalił, a najlepszym sposobem uczenia się i opanowania jest doświadczenie realnego życia na polu walki. Później podczas Czwartej Wojny Shinobi, po rozpoczęciu współpracy z Kuramą, Naruto zyskał umiejętność do używania Bijūdamy, a następnie opracował Chō Mini Bijūdama, pozostawiając ukończenie tej techniki bez potrzeby.

Ciekawostki

  • W anime, pozytywne i negatywne czakry są kolorowane inaczej, z czerwonym i niebieskim na negatywne dla pozytywnego.
  • W wątku Moc, Naruto udało się stworzyć niekompletny, ale skuteczną Bijūdamę (zanim całkowicie kontrolował czakrę Dziewięcioogoniastego), który potrafił sparaliżować Dziewięcioogoniastego klona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki