FANDOM

"Boruto Uzumaki!"
... • Następny
Boruto Uzumaki!
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński うずまきボルト!!
Rōmaji Uzumaki Boruto!!
Angielski Boruto Uzumaki!
Polski Boruto Uzumaki!
Odcinek 1
Wątek Wątek Akademii
Data Emisji 05.04.2017
Postacie
Boruto Uzumaki

Chōchō Akimichi
Himawari Uzumaki
Inojin Yamanaka
Iwabee Yuino
Kawaki
Metal Lee
Namida Suzumeno
Ojciec Denkiego
Shikadai Nara
Sumire Kakei

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Boruto Uzumaki!" (うずまきボルト!!, Uzumaki Boruto!!) jest 1. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

W przyszłości starszy Boruto walczy z Kawakim w zniszczonej Konohagakure. Mężczyzna mówi Boruto o końcu ery shinobi, Boruto odpowiada, że on jest shinobi i aktywuje dōjutsu w prawym oku, a następnie kontynuuje walkę.

W teraźniejszości Boruto i Shikadai biegną przez Konohę. W siedzibie Hokage, Naruto i Shikamaru idą do swojego biura, gdzie Naruto narzeka na papierkową robotę, a w końcu stwierdza, że musi zarwać noc.

Na dachu pociągu, Boruto cieszy się z zakupu limitowanej edycji chili burgera. Kiedy jedzą, obaj rozmawiają o modernizacji osady, a Shikadai szydzi z perspektywy uczęszczania do Akademii. Młody Nara mówi Boruto, aby zachowywał się podczas ceremonii i zeskakuje z pociągu. Następie Boruto zostaje zauważony przez konduktora, a potem zeskakuje z pociągu i dostrzega chłopca. Boruto pokonuje przy użyciu klonów cienia prześladowców Denkiego. Po ucieczce, Denki martwi się, że prześladowcy powrócą z jeszcze większą siłą i komentuje ninjutsu Boruto. Obaj chłopcy dowiadują się, że następnego dnia wstępują do akademii. Ojciec Denki chce, aby jego syn nauczył się ninjutsu, a także chce, żeby wstąpił do akademii i przejął po nim firmę. Boruto powiedział, aby Denki opowiedział mu o swoich życzeniach. Obaj rozmawiają o swych ojcach, a Boruto zdał sobie sprawę, że spóźni się na kolację, obawiając się kary matki.

Kiedy Boruto wraca do domu, kłóci się z matką o nieobecność ojca podczas kolacji. W tym samym czasie Denki informuje swojego ojca o swoich życzeniach. Ojciec oznajmił, że pozwoli mu na studiowanie czego chce jeśli udowodni, że jest silny. Wychodząc z pomieszczenia Denki zostaje ugryziony przez węża.

Następnego dnia Boruto spóźnia się na ceremonię. Chcąc wskoczyć na pociąg, zauważa Denkiego i spostrzega cień, nie zauważając, że jego oko zmieniło się. Denki wsadza swoich prześladowców do starego, nieprawidłowego pociągu. Chłopak mówi, że ten pociąg jedzie prosto a drugi doprowadzi do zderzenia. Po śledzeniu Denkiego, Boruto pojawia się i mówi mu, aby się zatrzymał i po raz kolejny zauważa wpływ na niego. Słowa blondyna zmniejszają wpływ na Denkiego, kiedy potrzebuje pomocy przy zmianie torów, a gdy chłopcy przytrzymują ich, prawie wypadają z pociągu. Odłączają wagon z chłopcami, pozwalając im na bezpieczne zatrzymanie się. Sami jadą na ceremonię do akademii, pociąg wykoleja się i rozbija o monument hokage uszkadzając twarz Naruto. Pozostali uczniowie zostają ewakuowani, a Boruto otrzymuje ochrzan od Konohamaru. Pod koniec dnia Naruto otrzymuje wiadomość, że Boruto wziął na siebie całą odpowiedzialność, a ojciec Denkiego zapłacił za szkody. Po jego zawieszeniu Boruto idzie do akademii i zauważa Denkiego, który dostał się do programu ninjutsu, mając nadzieję, że pewnego dnia połączy ninjutsu z nauką. Boruto postanowił nie pytać się chłopaka o cień, który pojawił się nad nim. Patrząc na kamienną twarz obiecał, że pójdzie własną drogą.

Występujące postacie