FANDOM

"Boruto Uzumaki!"
... • Następny
Boruto Uzumaki!
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński うずまきボルト!!
Rōmaji Uzumaki Boruto!!
Angielski Boruto Uzumaki!
Polski Boruto Uzumaki!
Odcinek 1
Wątek Wątek Akademii
Manga Rozdział 1
Data Emisji 05.04.2017
Debiut
Postacie
Boruto Uzumaki

Chōchō Akimichi
Denki Kaminarimon
Dōshu Goetsu
Enko Onikuma
Hako Kokui
Himawari Uzumaki
Hōki Taketori
Inojin Yamanaka
Iwabee Yuino
JJ
Kawaki
Metal Lee
Namida Suzumeno
Ojciec Denkiego
Shikadai Nara
Sumire Kakei
Wasabi Izuno

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Boruto Uzumaki!" (うずまきボルト!!, Uzumaki Boruto!!) jest 1. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

W przyszłości starszy Boruto walczy z Kawakim w zniszczonej Konohagakure. Mężczyzna mówi Boruto o końcu ery shinobi, Boruto odpowiada, że on jest shinobi i aktywuje dōjutsu w prawym oku, a następnie kontynuuje walkę.

W teraźniejszości Boruto i Shikadai biegną przez Konohę. W siedzibie Hokage, Naruto i Shikamaru idą do swojego biura, gdzie Naruto narzeka na papierkową robotę, a w końcu stwierdza, że musi zarwać noc.

Na dachu pociągu, Boruto cieszy się z zakupu limitowanej edycji chili burgera. Kiedy jedzą, obaj rozmawiają o modernizacji osady, a Shikadai szydzi z perspektywy uczęszczania do Akademii. Młody Nara mówi Boruto, aby zachowywał się podczas ceremonii i zeskakuje z pociągu. Następnie Boruto zostaje zauważony przez konduktora, a potem zeskakuje z pociągu i dostrzega chłopca. Boruto pokonuje przy użyciu klonów cienia prześladowców Denkiego. Po ucieczce, Denki martwi się, że prześladowcy powrócą z jeszcze większą siłą i komentuje ninjutsu Boruto. Obaj chłopcy dowiadują się, że następnego dnia wstępują do akademii. Ojciec Denki chce, aby jego syn nauczył się ninjutsu, a także chce, żeby wstąpił do akademii i przejął po nim firmę. Boruto powiedział, aby Denki opowiedział mu o swoich życzeniach. Obaj rozmawiają o swych ojcach, a Boruto zdał sobie sprawę, że spóźni się na kolację, obawiając się kary matki.

Kiedy Boruto wraca do domu, kłóci się z matką o nieobecność ojca podczas kolacji. W tym samym czasie Denki informuje swojego ojca o swoich życzeniach. Ojciec oznajmił, że pozwoli mu na studiowanie czego chce jeśli udowodni, że jest silny. Wychodząc z pomieszczenia Denki zostaje ugryziony przez węża.

Następnego dnia Boruto spóźnia się na ceremonię. Chcąc wskoczyć na pociąg, zauważa Denkiego i spostrzega cień, nie zauważając, że jego oko zmieniło się. Denki wsadza swoich prześladowców do starego, nieprawidłowego pociągu. Chłopak mówi, że ten pociąg jedzie prosto a drugi doprowadzi do zderzenia. Po śledzeniu Denkiego, Boruto pojawia się i mówi mu, aby się zatrzymał i po raz kolejny zauważa wpływ na niego. Słowa blondyna zmniejszają wpływ na Denkiego, kiedy potrzebuje pomocy przy zmianie torów, a gdy chłopcy przytrzymują ich, prawie wypadają z pociągu. Odłączają wagon z chłopcami, pozwalając im na bezpieczne zatrzymanie się. Sami jadą na ceremonię do akademii, pociąg wykoleja się i rozbija o monument hokage uszkadzając twarz Naruto. Pozostali uczniowie zostają ewakuowani, a Boruto otrzymuje ochrzan od Konohamaru. Pod koniec dnia Naruto otrzymuje wiadomość, że Boruto wziął na siebie całą odpowiedzialność, a ojciec Denkiego zapłacił za szkody. Po jego zawieszeniu Boruto idzie do akademii i zauważa Denkiego, który dostał się do programu ninjutsu, mając nadzieję, że pewnego dnia połączy ninjutsu z nauką. Boruto postanowił nie pytać się chłopaka o cień, który pojawił się nad nim. Patrząc na kamienną twarz obiecał, że pójdzie własną drogą.

Występujące postacie