Fandom

Naruto Center Wiki

Cel namierzony

291stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
"Cel namierzony"
PoprzedniNastępny
Cel namierzony.png
Informacje
Opening Closer
Ending Long Kiss Good Bye
Japoński 標的捕捉
Rōmaji Tāgetto Rokkuon
Polski Cel namierzony
Odcinek 83
Wątek Misja Stłumienia Akatsuki
Manga Rozdział 331, Rozdział 332, Rozdział 333
Data Emisji 06.11.2008
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kagemane Shuriken no Jutsu

Kageyose no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Cel namierzony" (標的捕捉, Tāgetto Rokkuon) jest 83. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Sakura zostaje poinformowana przez Tsunade, że Kakashi tymczasowo przejął obowiązki lidera drużyny 10. Sakura oferuje drużynę 7 jako najbardziej odpowidnią do wsparcia drużyny 10, ale dowiaduje się, że zostaną wysłani tylko jeśli Naruto opanuje Fūton: Rasengan w ciągu najbliższych 24 godzin, a jeśli nie opanuje to wyśle inną drużynę. Sakura przekazuje wiadomość Tsunade do Naruto i Yamato.

Gdzie indziej, Shikamaru postanawia zmodyfikować swój plan, aby włączyć Kakashiego, który jest pod wrażeniem umiejętności Nary. Używając Shintenshin no Jutsu, Ino przejmuje ciało pobliskiego ptaka, udaje się zlokalizować Hidana i Kakuzu około dziesięciu minut od nich. Kakuzu zdołał wyczuć, że są szpiegowani i atakuje ptaka, co zmusiło Ino do przerwania techniki. Ino informuje pozostałych o położeniu członków Akatsuki i decydują się rozpocząć walkę.

Korzystając z Kagemane no Jutsu, Shikamaru próbuje podkraść się za nimi, aby ich schwytać. Hidan i Kakuzu zauważają i unikają w ostatniej chwili. Gdy uniknęli cień, Shikamaru rzuca dwa kunaie z wybuchowymi notatkami. Hidan i Kakuzu otacza wybuchu, ale zdołali przeżyć. Następnie Hidana i Kakuzu atakuje cień, a w tym momencie Shikamaru rzuca ostrza czakry Asumy, unieruchamiając dwójkę. Hidan nie jest w stanie zrozumieć, w jaki sposób zostali uwięzieni przez cień, gdy Shikamaru ich nie dotknął. Nara wyjaśnia, że ostrze czakry były nasączone jego czakrą i rzucił wybuchowe notatki, aby odwrócić ich uwagę. Ponieważ ostrza czakry zostały tak rzucone, żeby zdołały uwięzić ich na miejscu.

Korzystając z Kagemane no Jutsu, Shikamaru używa cienia do usunięcia ostrza czakry łącząc cień Hidana. Teraz pod kontrolą Hidan, zmusza go do podniesienia kosę z potrójnym ostrzem i pędzi w kierunku zabicia Kakuzu, próbując go zabić. Kakuzu, który miał rękę pod ziemią, udaje się uchwycić ostrze, więc wydostaje się. Shikamaru przyznał, że nie był na to przygotowany, Chōji mówi, że wie o tym, a Ino i Kakashi obserwują walkę za drzewami, a Akimichi używa Nikudan Hari Sensha na Kakuzu.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki