FANDOM

"Chłopcy kontra dziewczynki - wielka bitwa ninjutsu"
PoprzedniNastępny
Chłopcy kontra dziewczynki - wielka bitwa ninjutsu
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 男女対抗忍術合戦!
Rōmaji Danjo Taikō Ninjutsu Gassen!!
Angielski A Ninjutsu Battle of the Sexes!
Polski Chłopcy kontra dziewczynki - wielka bitwa ninjutsu
Odcinek 4
Data Emisji 26.04.2017
Postacie
Gamagorō

Mitsuki

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Chłopcy kontra dziewczynki - wielka bitwa ninjutsu" (男女対抗忍術合戦!, Danjo Taikō Ninjutsu Gassen!!) jest 4. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shino zaprasza Konohamaru, żeby nauczyć jego uczniów techniki przywołania. Konohamaru przywołuje Gamagorō zadziwiając większość uczniów, z wyjątkiem Boruto. Kiedy został oskarżony o zazdrość, Uzumaki próbuje użyć techniki przywołania, ale mu nie wychodzi. Shino wyjaśnia Boruto i uczniom, że nie podpisał umowy z przywołanym zwierzęciem. Chociaż trenuje przywołanie broni, klasa zostaje podzielona na płeć. Dziewczyny mówią, że górują nad chłopcami dojrzałością. W tym czasie Konohamaru i Shino zastanawiają się co zrobić z nieustającymi wybuchami walki, klasa jeszcze bardziej rozbija się walcząc o kanapkę. Shino w odpowiednim czasie interweniuje. Daje obu grupom polegającym na zdobyciu flagę w akademii, a on w tym czasie ocenia mocne i słabe strony. Wszyscy ruszyli w kierunku dachu. Boruto ponownie próbuje użyć techniki przywołania, żeby przywołać małą ropuchę, żeby przestraszyć dziewczyny. Zamiast tego pojawia się nieznana istota, która uderza Chōchō, rzucając z budynku. Boruto, Inojin i Shikadai łapią ją, ale bestia atakuje ich. Pojawia się Konohamaru, który pokonuje bestię swoim Raseganem, a Sumire cicho zdobyła flagę, wygrywając pojedynek dla dziewczyn. Później Boruto przeprasza za to, że Chōchō było zagrożone, skłaniając dziewczęta do łaski. Kiedy mieli wracać do domu, Shino przypomniał im o posprzątaniu akademii. Tymczasem Konohamaru zastanawia się skąd się wzięła bestia przywołana przez Boruto. Nad nimi stoi tajemniczy nowicjusz.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki