FANDOM

Dōjutsu Boruto Uzumakiego
Dōjutsu Boruto Uzumakiego
Nazwa
Angielska Boruto Uzumaki's Dōjutsu
Polska Dōjutsu Boruto Uzumakiego
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Kekkei Genkai, Dōjutsu
Użytkownicy
Boruto Uzumaki

To dōjutsu zostało obudzone przez Boruto Uzumakiego w prawym oku. W mandze ma ledwie widoczną źrenicę. Podczas przedstawienia w anime, dōjutsu jest w niebieskim kolorze z przyciemnionym kołem i widoczną źrenicą.

Aktywne oko Boruto

Dōjutsu przedstawione w anime.

Dōjutsu pozwala Boruto zobaczyć czakrę. Boruto zaczął z niego korzystać w czasie wstępowania do akademii. Okazało się, że nie jest w stanie używać go na komendę, lecz gdy skupia się na konkretnej osobie lub obiekcie. Później nieco doroślejszy Boruto pokazał możliwość aktywowania dōjutsu na komendę.

Umiejętności

Dōjutsu widzi system krążenia czakry

Dōjutsu widzi system krążenia czakry.

Przed otrzymaniem kontroli nad tym dōjutsu, niezależnie aktywuje w obecności niebezpiecznych/ukrytych celów. Może dostrzec krążenia czakry, umożliwiając Boruto zobaczyć widoczne zmiany w swojej czakrze i również śledzi czakrę celu. Może wyraźnie zobaczyć system krążenia czakry, określić jego najbardziej kluczowy punkt, może zauważyć niewidzialne bariery, które łączą się między wymiarami.

Ciekawostki

Czyste oko

Zdjęcie animatora.

  • Jeden z animatorów Boruto: Następna Generacja Naruto opublikował zdjęcie na swoim blogu, który pokazuje, że Boruto czyści prawe oko. Znaczenie obrazu brzmi "Jōgan" (净 眼, dosłownie znaczące: Czyste oko) oraz w towarzyszącym mu tekście, animator opracował, że oko Boruto nie było ani Byakuganem ani Tenseiganem, ale oficjalnie nazwanym "Jōgan". Wytłumaczył również, że oko związane jest z wymiarem klanu Ōtsutsuki, a jej mocą jest kombinacja zdolności Byakugan i Wyczuwanie Negatywnych Emocji Naruto, ale zauważył, że w przyszłości wszystkie te informacje zostaną szczegółowo wyjaśnione, a fani nie powinni zbytnio myśleć o tym teraz, ponieważ autor nie przemyślał wszystkiego przez siebie samego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki