FANDOM

Genjutsu: Sharingan
Genjutsu Sharingan.
Nazwy
Japoński 幻術・写輪眼
Rōmaji Genjutsu: Sharingan
Angielski Illusion Technique: Copy Wheel Eye
Polski Technika Iluzji: Kopiujące Wirujące Oko
Debiut
Manga Tom 2, Rozdział 15
Anime Odcinek 9
Powieść Naruto Jinraiden: Dzień, w którym zawył wilk
Film Starcie ninja w Krainie Śniegu
Występuje w Manga, anime, powieść i film
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai, Genjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Inton Uwolnienie Yin
Pochodzenie Jutsu
Dōjutsu: Isanagi

Fōmēshon B
Fōmēshon C
Iatsu Sharingan
Magen: Kasegui no Jutsu
Magen: Kyō Tenchi-ten
Magen: Shinkarasu
Mangekyō Sharingan

Użytkownicy
Danzō Shimura

Fugaku Uchiha
Kakashi Hatake
Indra Ōtsutsuki
Itachi Uchiha
Izuna Uchiha
Madara Uchiha
Obito Uchiha
Sasuke Uchiha
Shisui Uchiha

Genjutsu: Sharingan szeroko odnosi się do szeregu genjutsu używaanych z Sharingana. Wykazano również, że wykonywane są dzięki wyższej ewolucji Sharingana: Mangekyō Sharingan i Rinnegan.

Użycie

Poprzez nawiązanie kontaktów wzrokowych z celem, użytkownik Sharinganem blokuje go w genjutsu do jednego z celów: chwilowej, ale tymczasowej, nieprzytomnej w celu do silnego wydzielania wszelkich informacji, jakie posiada cel; usunięcie genjutsu umieszczonego na celu przez innych, kontrolowanie działań danego celu. Członkowie klanu Uchiha są znani z wykorzystania swojego Sharingana do kontrolowania Dziewięcioogoniastego, tak aby Konoha szybko podejrzewała Uchihę o atakach Dziesięcioogoniastego. Sasuke Uchiha zauważył, że może użyć tej techniki za pośrednictwem swojego Rinnegana, aby rzucać ogoniastymi bestiami w genjutsu tylko jednym spojrzeniem.

Złudzenia generowane przez Genjutsu: Sharingan nie wydaje się mieć żadnej formy znaku, pojawiającej się różnie między tymi samymi funkcjami, a nawet tymi samymi użytkownikami. Na przykład, Sasuke zazwyczaj go używa, aby uświadomić cele nieprzytomnym, a przy okazji, gdy ciało docelowe jest przebijane dużymi piórami, z drugiej strony cel zostaje uchwycony i przytłoczony przez cieńszą postać], a trzeci cel napotyka Sasuke osobiście dźgając go.

Ciekawostki

  • Sasuke and Itachi Uchiha have both been shown activating their Mangekyō Sharingan to cast genjutsu despite already having their regular Sharingan activated, implying that this technique is affected in some way by the evolved dōjutsu, or that there is a similar technique utilised only by the Mangekyō Sharingan.
  • A shadowy version of Sasuke's humanoid Susanoo first appears in a genjutsu he creates, only making a formal début several chapters later.
  • By making eye contact with a jinchūriki, Obito could use this technique to control the tailed beast sealed inside them, while its host remained unaffected.
  • Despite genjutsu working by altering the chakra flow of a target's cerebral nervous system, this technique affected Mecha-Naruto who doesn't have a brain
  • Madara is shown having to deactivate his Rinnegan to his Mangekyō Sharingan to perform this technique. However, this wasn't required in Sasuke's usage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki