FANDOM

Gigantyczny Małż
Gigantyczny Małż
蜃 Ōhamaguri
Debiut
Manga Tom 58, Rozdział 548
Anime Odcinek 300
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuje w Manga, anime i gra
Głosy
Status Profesjonalny
Status Nie żyje
Klasyfikacja Przywołaniec
Gatunek Skorupiak
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Czakra Natury
Inton Uwolnienie Yin

Gigantyczny Małż (蜃, Ōhamaguri) był osobistym przyzwańcem Drugiego Mizukage.

Osobowość

W przeciwieństwie do innych przyzwańców, ten małż zdaje się nie posiadać własnej osobowości i jest całkowicie lojalny wobec tego, który go przyzwał, niezależnie od intencji - oznacza to, że będzie walczył ze wszystkimi, nawet mieszkańcami Kirigakure.

Wygląd

Pomijając swoją nietypową wielkość, stworzenie przypomina zwykłego małża. Obie części muszli są otoczone czarnymi okręgami (przypominającymi kształtem cebule), zaś na środku wyryty jest symbol Kirigakure.

Umiejętności

Stworzenie jest zdolne do wytwarzania mgły, z którym jego Summoner może tworzyć zwodniczy miraż, który całkowicie świadczonych obserwatorów nie są w stanie dokładnie zlokalizować pozycję sam lub jego Summoner, po pierwsze otwarcie jego powłokę i wypływający mgły z jego syfonów przez okres, w jakim technika. Jego powłoka jest bardzo wytrzymały, jest w stanie wytrzymać atak Ōnoki w początkowej. Ta istota wydaje się również, aby mieć extraorindary długi cykl życia, ponieważ był używany przez Gengetsu gdy był żywy i przetrwał do Czwartej Światowej Wojny Shinobi.

Biografia

Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja

Shinkirō no Genjutsu

Gigantyczny Małż tworzy mgłę.

Podczas Czwartej Wojny Shinobi, po drugie Mizukage był reinkarnacją przez Kabuto Yakushi walczyć o Akatsuki, został wezwany do walki w konfrontacji przeciwko shinobi Czwartej Division. Jak małż otworzył skorupę, to otacza obszar w miraż, że świadczone wszystkie ataki shinobi rozpatrywane nieskuteczne, ponieważ pozostają one w stanie zlokalizować rzeczywiste położenie obu stworzenia lub Mizukage. Pomimo porady Mizukage zaatakować milczek stojącego tuż za nim, nadal ich próby nie powiodą się, w wyniku kompletnego niezrozumienia wśród shinobi.

Plik:Chōkajūgan no Jutsu..png

Po Gaara i Ōnoki przybył, prawdziwe małż został zlokalizowany dzięki technice Concealed Piasek zdjęcia Cat Gaary. Ōnoki początkowo próbował zaatakować milczek z jego uwalnianie pyłu, ale nie powiodło się z powodu swoich malejących rezerw chakry. Zupa jest następnie zaatakowany przez Ōnoki w Ziemi Release: Fist rock technika, która niewiele zrobił, aby bez uszkodzeń do niego, dopóki nie używa Release Ziemi: Ultra Dodano-Waga: Rock Technique, aby go zniszczyć. Ze względu na to, Wynn znika.

Ciekawostki

  • Mimo, nazywana po prostu "olbrzym milczek", kanji jest rzeczywiście nazwa mitycznego olbrzym milczek i zwykle jest wymawiane jako "shin" w języku japońskim ("Shen" lub "Chen" po chińsku). Ten goleń jest właściwie rodzajem wodnym, zmieniając kształt smoka w formie olbrzym milczek. Mówi się, że jest w stanie spowodować miraże i Fata Morganas. W rzeczywistości, jego nazwisko stało się niemal synonimem "miraż": w języku japońskim, słowo "miraż" jest 蜃 気 楼 (shinkirō, znaczy dosłownie: shin oddech wieżę).
  • Te i inne odniesienia do fatamorgany dotyczących olbrzym milczek są dalsze aluzja do stosowania Drugiego Mizukage z genjutsu.
  • Olbrzym małży dodaje do listy wezwania, które są pozornie sprzymierzonych z jednej wsi ninja danej symbol Kirigakure na jego powłoki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki