FANDOM

Infūin: Kai
Kai,
Nazwy
Japoński 陰封印・解
Rōmaji Infūin: Kai
Angielski Yin Seal: Release
Polski Pieczęć Yin: Uwolnienie
Debiut
Manga Tom 19, Rozdział 169
Anime Odcinek 95
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga S
Jutsu Macierzyste Byakugō no In
Pochodzenie Jutsu
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu

Sōzō Saisei

Użytkownicy
Sakura Haruno

Tsunade Senju

Po zogniskowaniu i przechowywaniu czakry przez pewien czas w Sile Sto Pieczęci na czole użytkownika, użytkownik może uwolnić dowolną ilość czakry za pomocą tej techniki, rozpraszając pieczęć i pompując zmagazynowaną czakrę z powrotem do ciała użytkownika . Po użyciu zmagazynowanej czakry ze Strefy Stu Pieczęci, jeśli jest jakakolwiek pozostała czakra, użytkownik może użyć jej do ponownego uformowania pieczęci.

Po uwolnieniu czakry z pieczęci, Tsunade i Sakura mogą używać unikalnych technik. Po pierwsze, wykorzystali tę zmagazynowaną czakrę do wykonania techniki tworzenia odrodzenia i uzdrowienia ogromnej liczby ludzi poprzez Katsuyu. Oboje są również w stanie wykorzystać Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu po uwolnieniu pieczęci. Jeśli zajdzie taka potrzeba, użytkownik może nawet skierować uwolnioną czakrę na inną osobę, przedłużając na niej swoje oznaczenia poprzez kontakt fizyczny, co zademonstrowała Sakura.

Ciekawostki

  • Rozmiar i forma oznaczeń uwalniania może zależeć od tego, ile czakry zostanie uwolnione z pieczęci, ponieważ pieczęcie Sakury i Tsunade rozeszły się tylko na niewielkim obszarze.