FANDOM

"Jedno życie się rodzi, inne umiera"
PoprzedniNastępny
Itachi świadkiem trzeciej wojny shinobi
Informacje
Opening Line
Ending Sonna Kimi, Konna Boku
Japoński 生まれる命、死ぬ命
Rōmaji Umareru Inochi, Shinu Inochi
Angielski Birth and Death
Polski Jedno życie się rodzi, inne umiera
Odcinek 451
Wątek Itachi Shinden Book: Light and Darkness
Manga Rozdział 677, Rozdział 678
Data Emisji 03.03.2016
Postacie
Izumi Uchiha
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Jedno życie się rodzi, inne umiera" (生まれる命、死ぬ命, Umareru Inochi, Shinu Inochi) jest 451. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto próbuje opuścić Susanoo Sasuke, ale Uchiha powstrzymuje go, mówiąc Naruto, że jeśli wyjdzie to zostanie złapany w Mugen Tsukuyomi. Minato widzi Konohę w Mugen Tsukuyomi, inne wielkie osady również znajdowały się pdo wpływem. Tobirama bezskutecznie próbuje uwolnić niektórych shinobi z boskiego korzenia. Czarny Zetsu zauważa, że Susanoo Sasuke zatrzymuje światło księżyca. Sakura pyta Sasuke o to, co się dzieje na zewnątrz, ale chłopak karze dziewczynie zamknąć się. Kakashi próbuje mówić, lecz Uchiha również mu to rokazuje. Naruto karci Uchihę. Sasuke wyjaśnia, że prawdopodobnie są jedynymi, którzy nie zostali złapani przez Mugen Tsukuyomi. Pokazano kilka snów shinobi. Sasuke wyjaśnia, że dopóki światło Mugen Tsukuyomi świeci, nie ma sensu nic robić. Przypomina sobie wspomienia, które Itachi mu przekazał, gdy Mugen Tsukuyomi została odwołana. W młodości Itachi doświadcza okropności wojen. Shinobi z Iwa prosi o wodę, którą przynosi Itachi. Po dostarczeniu pomocy, Itachi zostaje zaatakowany przez shinobiego, lecz Uchiha podcina mu gardło i pyta ojca, dlaczego shinobi próbował go zabić. Fugaku wyjaśnia Itachiemu, jaka jest wojna. Tymczasem na pogrzebie Uchiha dyskretnie dyskutuje o Sharinganie Kakashiego podczas służby dla tych, którzy zginęli w trakcie wojny. Itachi i Orochimaru krótko omawiają sens życia i śmierci. Itachi wyskakuje z urwiska, ale widząc kruka spowalnia swojego kunaia i zaprzyjaźnia się z wrogiem. Tymczasem Mikoto mówi Itachiemu, że będzie miał młodsze rodzeństwo. Wkrótce urodził się Sasuke. Itachi wyrusza z innymi chłopcami, aby trenować shurikenami. Chłopcy rzucają kamieniami, ale Itachi łatwo je unika i używa jednego z kamieni, aby odwrócić uwagę innych. Itachi pilnuje Sasuke, a wtedy wyczuwa zimny wiatr.

Ciekawostki

  • Obito jest mylnie przedstawiony Rinneganowi w lewym oku, zamiast Sharingana.
  • W marzeniach Hinaty, Naruto nie ma wąsów na twarzy.
  • Podczas sceny na cmentarzu Konohy, Rin nie ma oznak na twarzy.
  • Przed atakiem Demonicznego Lisa, twarz Tsunade została nieprawidłowo opisana na Monumencie Hokage.

Występujące postacie