FANDOM

Kage–Kubishibari no Jutsu
Kage–Kubishibari no Jutsu.png
Nazwy
Japoński 影首縛りの術
Rōmaji Kage–Kubishibari no Jutsu
Angielski Shadow–Neck Binding Technique
Polski Technika Wiązania Szyi Cieniem
Debiut
Manga Tom 16, Rozdział 137
Anime Odcinek 79
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Manga, anime, gra i powieść
Informacje
Klasyfikacja Klan Nara.png Hiden, Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Typ Inton.png Uwolnienie Yin
Ręczne Pieczęcie Smok → Tygrys → Szczur
Jutsu Macierzyste Kagemane no Jutsu
Użytkownicy
Shikamaru Nara

Shikaku Nara

Technika opracowana tajemna technika klanu Nara Kagemane no Jutsu. Jest możliwość zadawania bezpośrednich szkód wrogowi poprzez przekształcenie i przenoszenie cienie obdarzone mocą fizyczną.

Jest to możliwe do atakowania części ciała, takie jak palce i obracając smukłe i cienie do wiązania ciała przeciwnika w celu ich unieruchomienia. Nadano jej nazwę, ponieważ, przede wszystkim, uduszenie jest najbardziej skuteczną metodą. Mniejszą odległość do celu, większa moc cienia. Ta technika może być używana przez dłuższy okres czasu, gdyż zmniejsza się wraz z każdej chwili mijania.

Ciekawostki

  • Shikamaru używa tą technikę na sobie łamiąc palec, za pomocą bólu ucieka z genjutsu Tayuya.
  • W anime wykazano, że ta technika może być regulowana w podobny sposób jak technika Kage Nui no Jutsu.
  • Technika pojawia się w Naruto: Ultimate Ninja Storm, jako ostatecznego techniki Shikamaru. Jednak zamiast duszenia przeciwnika, wiąże je do pobliskiej skały, a następnie ściska przeciwnika, niszcząc kamień i miażdżąc przeciwnika.
  • W Naruto: Path of Ninja 2, przy użyciu tej techniki na wielu przeciwników naraz daje mu Technika Nazwa Cień Sinking.
  • Shikaku nazywa tą technika "Sekretny Liść: Technika Cieniste Ściśnięte szyi" (木 ノ 葉 秘 伝 · 影 首 縛 り の 術, Konoha Ukrytych: Kage-Kubi Shibari no Jutsu, dosł: Drzewo Liść Tajne: Shadow-Neck Oprawa Technika). Shikamaru wzywa także to tak w Naruto: Ultimate Ninja 3, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 4 i Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 5.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki