FANDOM

Kage Nui no Jutsu
Kage Nui no Jutsu
Nazwy
Japoński 影縫いの術
Rōmaji Kage Nui no Jutsu
Angielski Shadow Sewing Technique
Polski Technika Szycia Cieniem
Debiut
Manga Tom 32, Rozdział 283
Anime Odcinek 34
Film Wola Ognia nadal płonie
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4
Występuje w Manga, anime, film, powieść i gra
Informacje
Klasyfikacja Klan Nara Hiden, Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Typ Inton Uwolnienie Yin
Ręczne Pieczęcie Szczur → Ptak
Jutsu Macierzyste Kagemane no Jutsu
Pochodzenie Jutsu
Kuro Higanbana

Kageyose no Jutsu
Kage Shibari Rendan

Użytkownicy
Ensui Nara

Momoshiki Ōtsutsuki
Shikaku Nara
Shikamaru Nara

To ninjutsu spośród tajnych technik Nara klanu, który wykorzystuje zmaterializowane cienie do ataku i wiążą, zamiast jedynie unieruchomienia i kontroli jak Kagemane no Jutsu. Użytkownik zmienia kształt ich cieniu na kilka ostrych igieł i kontroli każdego z osobna. Mogą zaatakować kilka celów jednocześnie i jednocześnie wyrywają ich zdolność do poruszania się przez zszycie im zatrzymany z gwintem cieni. Ponieważ jest atakiem fizyczny, to jest możliwe, aby uchwycić kogoś bez szkodzenia, ale z drugiej strony, ponieważ szybkość wywołania i czas trwania są doskonałe, to mogą być stosowane, gdy istnieje pilna potrzeba zabezpieczenia.

Ta technika jest zazwyczaj używany do przechodzenia przez cel i ich chwytania, ale w zależności od przeciwnika, może być również stosowany jako atak wprowadzają je. To specjalne charakterystyczne znajdzie największy wpływ, gdy stosowany jako wsparcie logistyczne. Gdy ta technika uderza kogoś, to możezostać bezpośrednio z powrotem do techniki Kagemane no Jutsu.

Ciekawostki

  • W Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 5, Shikamaru rzuca kilka wybuchowych notatek w powietrze i używa tej techniki, aby przypiąć je na swojego przeciwnika.
  • W Wola Ognia nadal płonie, Shikamaru wykorzystuje specjalną pieczęć używając w technice Baika no Jutsu zamiast ptasiej pieczęci, jak pierścień i małe palce zostały podniesione w mandze, ale palec jest podniesiony, a nie palec serdeczny w filmie. Zagięte palce są również blokowane w mandze, ale nie w filmie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki