FANDOM

Kagemane no Jutsu
Kagemane no Jutsu
Nazwy
Japoński 影真似の術
Rōmaji Kagemane no Jutsu
Angielski Shadow Imitation Technique
Polski Technika Imitacji Cienia
Debiut
Manga Tom 7, Rozdział 55
Anime Odcinek 33
Film Legenda kamienia Gelel
Gra Naruto: Ninja Council
Występuje w Manga, anime, powieść, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Klan Nara Hiden, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Inton Uwolnienie Yin
Ręczne Pieczęcie Szczur
Pochodzenie Jutsu
Kage–Kubishibari no Jutsu

Kagemane Shuriken no Jutsu
Kage Nui no Jutsu
Kageyose no Jutsu
Kagezukami no Jutsu
Kuro Higanbana
Nikudan Yōyō
Technika Imitacji Położenia Cienia

Użytkownicy
Daen Nara

Ensui Nara
Kakashi Hatake
Kasuga Nara
Maen Nara
Momoshiki Ōtsutsuki
Shikadai Nara Shikaku Nara
Shikamaru Nara
Suzaku Nara

Kagemane no Jutsu jest popisową techniką klanu Nara, który umożliwia użytkownikowi na manipulację cieniami.

Użycie

Użytkownik przedłuża ich cień na dowolnej powierzchni (nawet wody), o ile chcą, tak długo jak nie jest wystarczająca powierzchnia. Gdy dochodzi do zetknięcia z cienia celu, dwa scalania, a tarcza jest zmuszony do naśladowania ruchy użytkownika. Dlatego dwa mogą rzucić shuriken na siebie w tym samym czasie, jeśli użytkownik chce, że (oczywiście, aby uniknąć ranienia siebie, użytkownik po prostu musi mieć kaburę Shuriken w miejscu, gdzie normalnie nie ma, jak z tyłu, tak, że przeciwnik zwraca nic, gdy użytkownik rysuje shuriken). Jeśli cel jest poza zasięgiem, użytkownik może stworzyć źródło lepsze światło, aby zwiększyć rozmiar ich cieniu lub opierają się na istniejących wcześniej cieni do ich cień na swobodne poruszanie się przez. jest również możliwe, aby podzielić jeden cień albo do zatrzymywania podbiciu na raz, lub utworzyć rozproszenia.

Wady

Głównym minusem Kagemane no Jutsu jest to, że męczy wielokrotne używanie; Hidan stwierdza, że zdolność podlega pewnej formie malejącej zwrotu i spadku mocy po wielokrotnym użyciu (Shikamaru może tylko utrzymać ją przez 5 minut) Jeżeli użytkownik ma mało czakry, skaźnik wydajności techniki również się pogarsza. Niedostatecznie oświetla technikę, mniej skuteczne. Szczególnie silny przeciwnik może również oprzeć się przymusowej Kagemane no Jutsu. Technika także zmusza użytkownika do przesuwania tak samo jak ofiar, więc jeśli ofiara została uderzona z wystarczającą siłą do poruszania się, użytkownim wymusza ruchy.

Ciekawostki

  • Został stworzony gdzieś w Konohagakure jako sposób, aby uchwycić poroża jeleni. Było traktowane jako tajemna technika, a potem przekazywane następnym pokoleniom.
  • Shikaku nazywa tę technikę jego nazwa starego Technikę Cień bind (Sztuka Wiązania Cieniem, Kageshibari no Jutsu, Jutsu Paraliżującego Cienia) (dokładnie "Tajemny Liść: Tecnika Cienistego Bind" (Konoha tajemnicy, cień Tied sztukę, Konoha Hiden: Kageshibari no Jutsu, dosł: liść Tajny: Shadow Bind Technique) Shikamaru używa tej nazwy również w Więzi. Stara wersja po prostu sparaliżowany cel. Naśladowanie aspekt został dodany widocznie kiedyś między ucieczce Orochimaru z Konohy i jego późniejszej inwazji na osadę.
  • To nie wydaje się wpływać na twarz przeciwnika, pozwalając im swobodę wypowiedzi, dlatego technika ta może być używana do celów przesłuchań.
  • Po tym jak Shikamaru łapie Czwórkę Dźwięku, Sakon twierdzi, że opanował tę technikę, a także w angielskiej wersji dubingu 112 Naruto.
  • W seriach Naruto: Clash of Ninja, Kakashi może wykonać tę technikę, kopiując go swoim Sharinganem.
  • W Naruto: Path of the Ninja 2, używając tę technikę na kilku przeciwnikach naraz daje jej nazwę technika Sztuczna Ósma Droga Cienia.
  • Pokazano użytkownika techniki, aby przenieść ten sam sposób jako cel, jeżeli są przemieszczane.
  • W Ostatni, Shikamaru zdołał użyć tej techniki manipulując kilka marionetek, mimo pozostaniu nieruchomym.
  • Konohamaru Sarutobi użył tę technikę przez Kote, po tym jak Shikamaru zapieczętował technikę w urządzeniu.
  • Przy użyciu Chōjū Giga: Hebi, Inojin Yamanaka może stworzyć fasadę przy użyciu tej techniki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki