FANDOM

Kagemane no Jutsu
Kagemane no Jutsu.png
Nazwy
Japoński 影真似の術
Rōmaji Kagemane no Jutsu
Angielski Shadow Imitation Technique
Polski Technika Imitacji Cienia
Debiut
Manga Tom 7, Rozdział 55
Anime Odcinek 33
Film Legenda kamienia Gelel
Gra Naruto: Ninja Council
Występuje w Manga, anime, powieść, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Klan Nara.png Hiden, Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Inton.png Uwolnienie Yin
Ręczne Pieczęcie Szczur
Pochodzenie Jutsu
Kage–Kubishibari no Jutsu

Kagemane Shuriken no Jutsu
Kage Nui no Jutsu
Kageyose no Jutsu
Kagezukami no Jutsu Kuro Higanbana
Nikudan Yōyō
Technika Imitacji Położenia Cienia

Użytkownicy
Ensui Nara

Kakashi Hatake
Shikaku Nara
Shikamaru Nara

Kagemane no Jutsu pozwala użytkownikowi na rozszerzenie ich cienia na każdej powierzchni (nawet wody) oraz, o ile chce, tak długo jak jest wystarczająca powierzchnia.

Zalety

Raz zetknie się z cieniem przeciwnika, dwa scala się i cel zostaje zmuszony do naśladowania ruchów użytkownika. Dlatego obaj może rzucić shirkenem na siebie w tym samym czasie, jeśli użytkownik chce (oczywiście, aby uniknąć ranienia siebie, użytkownik musi mieć po prostu z tyłu kaburę shurikenami w miejscu, tak, że przeciwnik patrzy na lecącego shurikena). Jeśli cel jest poza zasięgiem, użytkownik może stworzyć źródło lepszego światła, aby zwiększyć ich cienie wykorzystując lub polegając na istniejących wcześniej cieni na ich cień swobodnie przemierzając się. Również jest możliwe, aby podzielić swój cień, albo pułapkę na kilku przeciwników lub utworzyć rozproszenie. Cień może być również dołączony do ludzi bez ich wiązania, pozwalając ofiarze się swobodnie poruszać. Robi, że ma cel, że osoba, cień została dołączony do, zetknięcia się z trzecią osobą, w celu związania tej ostatniej jeden z cienia.

Wady

Głównym minusem Kagemane no Jutsu jest to, że męczy wielokrotne używanie; Hidan stwierdza, że zdolność podlega pewnej formie malejącej zwrotu i spadku mocy po wielokrotnym użyciu (Shikamaru może tylko utrzymać ją przez 5 minut) Jeżeli użytkownik ma mało czakry, skaźnik wydajności techniki również się pogarsza. Niedostatecznie oświetla technikę, mniej skuteczne. Szczególnie silny przeciwnik może również oprzeć się prrzymusowej Kagemane no Jutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki