FANDOM

"Kaguya Ōtsutsuki"
PoprzedniNastępny
Kaguya przybywa na ziemię.png
Informacje
Opening Blood Circulator
Ending Ao no Lullaby
Japoński 大筒木カグヤ
Rōmaji Ōtsutsuki Kaguya
Angielski Kaguya Ōtsutsuki
Polski Kaguya Ōtsutsuki
Odcinek 460
Wątek Atak Kaguyi Ōtsutsuki
Manga Rozdział 681
Data Emisji 12.05.2016
Postacie
Aino

Genbu
Suzaku
Tenji

Jutsu
Genjutsu Kaguyi Ōtsutsuki

Technika Odepchnięcia

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Kaguya Ōtsutsuki" (大筒木カグヤ, Ōtsutsuki Kaguya) jest 460. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Czarny Zetsu opowiada Naruto i Sasuke historię Kaguyi. Wieki temu na ziemię spadł meteoryt. W miejscu jego uderzenia urosło drzewo. Wiele lat później mieszkańcy w pobliżu drzewa widzą światło. Młody cesarz wydaje rozkaz, by za nim podążyć. O poranku żołnierze przyprowadzają Kaguyę, wyjaśniając władcy, że właśnie ona była widziana przy pojawieniu się światła. Cesarz pyta się o jej imię, lecz kobieta milczała. Żołnierze wierząc, że Kaguya jest szpiegiem z innego kraju, próbują ją uwięzić, jednak w czasie próby wszyscy zostają pozbawieni przytomności. Kaguya przedstawia się jako strażniczka boskiego drzewa, dlatego też przydzielają jej służącą. W celu rozwiązania sprawy gruntów nad jeziorem, Tenji spotyka się z przedstawicielami innego kraju. Mężczyźni wspominają, że niedawno odkryto stary dokument, twierdzący że jezioro jest ich własnością, a także mówią o plotkach dotyczących Kaguyi. Po spotkaniu Tenji upewnia się, że dokument jest fałszywy, ponieważ kraj tego nie robił w stosunku do innych, ale poszerzali swoje terytorium w wyniku wojny. Tymczasem Kaguya spędza noce wpatrując się w niebo, odczuwając tęsknotę za pokojem. Kraj Ka zaczyna mieszać ziemię w konflikt na granicy. Tenji rozkazuje, aby nie atakować nikogo z kaju Ka. Tymczasem zbliża się duża armia, Tenji przed wyszeniem poprosił Kaguyę, że jeśli nie wróci to, żeby ukryła się. Szpieg z kraju Ka informuje ich o posunięciu Kaguyi, a tym momencie żołnierze atakują jej kryjówkę. Kiedy żołnierze próbują pochwycić kobietę, najpierw odpycha, a potem zabija. Kaguya i Aino odchodzą. Podczas rozmów o pokoju, Suzaku przynosi ze sobą świadka, co naraża działania Kaguyi, a według dekretu Tenjiego domagają się zabicia kobiety. Mężczyzna wydaje rozkaz zabicia kobiety. Tymczasem Kaguya i Aino udają się na boskie drzewo i nagle zostają zaatakowane przez armię łuczników. Na początku Kaguya odbija strzały, lecz za drugim razem nie mogła, ponieważ jest w ciąży. Aino próbuje ostrzec Tenjiego o ciąży kobiety, ale niestety zostaje zabita przez łuczników. Kaguya udaje się do drzewa i spożywa owoc, zdobywa Rinnegana, rzuca Nieskończone Tsukuyomi, a tych schwytanych wiąże do korzenia drzewa boga.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki