FANDOM

Kawazu Kumite
  • Na pozór lekki atak...
  • ... zakres ataku w rzeczywistości jest zwiększony z senjutsu.
Nazwy
Japoński 蛙組手
Rōmaji Kawazu Kumite
Angielski Frog Kata
Debiut
Manga Tom 45, Rozdział 420
Anime Odcinek 156
Film Więzienie krwi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Senjutsu, Styl Walki, Taijutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Jutsu Macierzyste Sennin Mōdo
Pochodzenie Jutsu
Attō: Rasengan

Kawazu Tataki

Użytkownicy
Fukasaku

Naruto Uzumaki

Kawazu Kumite jest stylem walki wykorzystywane wyłącznie przez tych, którzy opanowali Tryb Mędrca i zostali przeszkoleni przez ropuchy góry Myōboku. Wykorzystywana czakra senjutsu w Trybie Mędrca aktywuje ciało na różne sposoby, zwiększając szybkość, refleks, siłę i wytrzymałość użytkownika. To pozwala na osiągnięcie niesamowitych atutów mędrca, które zawierają duże odległości skacząc, roztrzaskując ostre materiały gołymi rękoma, a także podnoszenie obiektów kilka razy większe od siebie.

Podczas korzystania z Kawazu Kumite, naturalna energia używana przez praktykanta tworzy czakrę senjutsu również otaczająca użytkownika w aurze tej samej energii naturalnej. Ta aura może działać jako przedłużenie ciała i nie może być postrzegane przez osobę inne niż te, które zostały przeszkolone w senjutsu. Wykorzystując aurę, użytkownik może rozszerzyć zakres i siłę ataków fizycznych. Uderzenia, które lekkie lub normalne przegapiają faktycznie nawiązują kontakt z celem. Jeden cios okazał się mieć wystarczająco dużo siły, aby sparaliżować i całkowicie wykończyć przeciwnika, podobnie jak Kongōken.

Ponadto, zwiększona szybkość, refleks i zwiększone wykrywanie czakry z Trybem Mędrca, w połączeniu z ręcznymi ruchami ciała Kawazu Kumite, pozwala praktykantowi na unikanie ataków przeciwnika w ostatniej chwili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki