FANDOM

Klan Yamanaka
Klan Yamanaka.png (山中一族, Yamanaka Ichizoku)
Debiut
Występuje w Manga, anime, film, powieść i gra
Informacje
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Członkowie
Fū Yamanaka

Inoichi Yamanaka
Ino Yamanaka
Inojin Yamanaka
Matka Ino
Sai
Santa Yamanaka

Jutsu
Fōmēshon Ino–Shika–Chō

Kanchi Denden
Nikudan Yōyō
Shinten Bunshin no Jutsu
Shinranshin no Jutsu
Shindenshin no Jutsu
Shintenshin no Jutsu
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Shinran Enbu no Jutsu

Klan Yamanaka (山中一族, Yamanaka Ichizoku) to rodzina ninja znajdująca się w Konohagakure. Specjalizuje się w technikach związanych z umysłem, prowadzą też kwiaciarnię.

Przegląd

Kwiaciarnia Yamanaka.PNG

Kwiaciarnia Yamanaka

Członkowie tego klanu specjalizują się w technikach przejęciem umysłu, co czyni ich ekspertem w dziedzinie wywiadu, szpiegostwa i ostatecznie posłuchań. Wykazano również zdolności sensoryczne i ich techniki obejmują przeniesienie świadomości, czytanie w myślach i komunikację telepatyczną. Symbolem tego klanu jest koniczyna, która symbolizuje "pozytywna miłość". Większość członków klanu Yamanaka nosi w długi, koński ogon, który wydaje się być tradycją.

Klan Yamanaka ma szczególną więź z klanem Akimichi i Nara. Dla pokoleń, członkowie tych trzech rodzin utworzyły "Trio Ino–Shika–Chō", nazwana jako część imion członków. Członkowie Yamanaka zwą się "Ino". Wzmocnienie jedności pomiędzy trzema klanami, członek klanu Sarutobi daje im kolczyki w celu reprezentowania każdej głowy klanu, gdy zostają chūninami, po którym składają swoje przysięgi. Kolczyki również symbolizują dorosłość w swoich klanach.

Inni Członkowie Klanu

  • W czwartej wojny shinobi, dwóch rannych członków klanu Yamanaka byli wspierani przez Hiashiego Hyūgę i nieznanego członka klanu Hyūga, kiedy przybyli do walki z Dziesięcioogoniastym.

Liderzy

Ciekawostki

  • Nazwa "Yamanaka" oznacza "w środku góry", "w gór".
  • Jezioro Yamanaka to japońskie jezioro, które znajduje się u podnóża góry Fuji.
  • "Ino", "Shika" i "Chō" to nazwy trzech kart potrzebnych do wysoko cenionego sztuczki "Inoshikachō" w Hanafuda.
  • Koniczyna w symbolu Yamanaka, jak pokazano w mandze, jest często uprawione swoim pięknym purpurowych kwiatów, które kwitną jesienią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki