Kongōken
Kongōken
Nazwy
Japoński 金剛拳
Rōmaji Kongōken
Debiut
Manga Tom 18, Rozdział 156
Anime Odcinek 89
Powieść Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem
Film Panika zwierząt na wyspie Mikazuki
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
Występuje w Manga, anime, film, gra i powieść
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Styl Walki
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Pochodzenie Jutsu
100-Pāsento Shingurupanchi

Dekopin
Gokui: Fūraiōka no Jin
Gokuraku Jōdo
Haru no Shūrai
Hyaku Chikara no Jutsu
Jiware
Kopnięcie Niebiańskiej Włóczni
Mokuton: Shinra Banshō
Ōkashō
Shin'ei: Raijin Rasengan
Shin: Kuchiyose Sansukumi
Tenhō
Totsugeki Sutorēto
Tsūtenkyaku
Uketsugareru Hi no Ishi

Użytkownicy
Biały Zetsu

Fudō
Hashirama Senju
Indra Ōtsutsuki
Ino Yamanaka
Kanoto
Naruto Uzumaki
Sajin
Sakura Haruno
Sarada Uchiha
Tsunade

Dzięki skupieniu czakry na rękach lub stopach użytkownik osiąga "potworną siłę". Odbywa się to przez zwalnianie zapisanej czakry na cel z określonym momentem. Ta siła pozwala użytkownikowi na łatwe gigantyczne kratery lub zabicie przeciwników jednym uderzeniem. Trening dla tej techniki jest dość żmudny, ponieważ Tsunade wielokrotnie atakowała Sakurę z pełną siłą, aby jej pomóc.

Ciekawostki

  • Chociaż niektórzy mogą zobaczyć go jedynie jako nadludzką siłę, ta technika jest w rzeczywistości zastosowane medycznego, która wymaga doskonałej koncentracji i kontroli czakry.
  • Należy zauważyć, że w przeciwieństwie do Sakury, Tsunade sama posiada już niesamowitą siłę, zdolną surowa kruszejąc kamienie w jednej ręce, ale nic z czystej siły mięśniowej. Ta siła jest później urosła do potwornego poziomu, kiedy Tsunade używa tej techniki, co pozwala jej na wykonywanie takich czynów jak podnoszenie i rzucenia tantō Gamabunty, tworzyć gigantyczne kratery uderzając w ziemię jednym palcem lub piętą i zniszczyć Susanoo Madary Uchihy, jego miecz, a także wysyłać przeciwników latający z ruchem palca.

Więcej z Fandomu