FANDOM

Kote
Kote
Nazwa
Japoński 小手
Rōmaji Kote
Angielski Forearm
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Powieść Zai no Sho
Film Boruto
Występuje w Manga, powieść i film
Informacje
Użytkownicy
Boruto Uzumaki

Katasuke Tōno
Konohamaru Sarutobi

Kote (小手, Dosłownie oznacza: przedramieniu) jest "Drużyna Naukowców Narzędzi Ninja" (科学 忍 具, Kagaku Ningu) opracowany przez Katasuke z Konohagakure w Drużynie Naukowców Narzędzi Ninja.

Przegląd

Jak sama nazwa wskazuje, narzędzie to jest noszone na przedramieniu. Użytkownik inicjuje jedną z technik a następnie pieczętuje ją w zwoju. Zwój następnie zostaje skurczony do wielkości pigułki i umieszczony wewnątrz Kote. Następnie, urządzenie może mogą uwolnić zwój i użyć zapieczętowanej techniki. Używając technik transformacji natury, użytkownik wyraźnie musi użyć odpowiedniej pieczęci w pierwszej kolejności. Ponieważ użycie Kote nie wymaga czakry, użytkownik może uzyskać przewagę w walce używając normalnie technik wymagających czakry - a potem używając Kote oszczędzić własną czakrę.

Ciekawostki

  • Masashi Kishimoto że narzędzia jak ten, ponieważ przed rozpoczęciem Naruto. Jednak nigdy nie mógł wprowadzić do mangi.
  • Kote są obecnie zakazane z egzaminu na Chunina z siódmego Hokage, Naruto, stwierdzając, że byłoby niesprawiedliwe dla innych, którzy ciężko pracowali.
  • Gdy Boruto Uzumaki Technika Multiple używany Cień Clone z Kote, klony miały formę Boruto, a nie użytkownika, który zamkniętym technikę do narzędzia. Może to być również, że Boruto się szczelnie klonów w tym zwoju od czasu do czasu, ze względu na jego ograniczenia tylko utworzenie czterech klonów na raz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki