FANDOM

"Kształt ich więzi"
PoprzedniNastępny
Sasuke czule szturcha Saradę.
Informacje
Opening Baton Road
Ending Sayonara Moon Town
Japoński つながりのカタチ
Rōmaji Tsunagari no Katachi
Angielski Bonds Come in All Shapes
Polski Kształt ich więzi
Odcinek 23
Wątek Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Manga Rozdział 700+9, Rozdział 700+10
Data Emisji 06.09.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Kształt ich więzi" (つながりのカタチ, Tsunagari no Katachi) jest 23. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Sasuke opuszcza Naruto i Chōchō w swoim Susanoo, Sarada zastanawia się nad realacjami swoich rodziców, Naruto kładzie dłoń na jej ramieniu, a ona postanawia, myśleć o tym po uratowaniu matki, pyta Naruto czy Sakura i wróg nadal tam są. Sakura jest niewzruszona, uderzając o ziemię, niszczy dużo miejsca. Kiedy Sasuke i inni przybywając do kryjówki, zostają zaatakowani przez grupę klonów Shin. Sarada udaje się do środka, Sasuke idzie z nią. Naruto zostaje walcząć z klonami i chroni Chōchō. W kryjówce Sakura walczy z Shinem. We wnętrzu Sarada wpada w pułapkę, a Sasuke niweluje zagrożenie. Shin celuje w Sakurę swoim shurikenem, ale Sasuke blokuje to swoim Susanoo. Sasuke zamierza zabrać Shina z powrotem do Konohy w celu przesłuchania. Pomiędzy Shinem, a Sasuke stoi klon Shina, a Uchiha jest przygotowany na przecięcie go. Sarada prosi go, żeby nie zabijał, lecz Shin przebija Sasuke przez klona Shina. Sakura biegnie w stronę Sarady, a Sasuke zamienia się miejscami, pozwalając Sakurze na uderzenie Shina. Klony walczące z Naruto wycofują się. Naruto i Chōchō wchodzą do środka. Shin chce użyć klonów jako rozproszenie uwagi, aby uciec, lecz klony atakują Shina mówiąc, że będą same ewoluowały, a on stał się zbyt słaby. Pojawiło się mnóstwo nowych klonów, niektóre z nich mają różne rozmiary. Shin stara się, aby jego szpiegująca istota zabrało i Sakurę, ale Sarada interweniuje, zabijając istotę. Klon Shina próbuje wbić broń w Naruto, który blokuje goże jako dzieci klony powinne zostać nauczane czym jest zło. Chōchō podziwia siłę Sarady. Sarada pyta Sasuke, czy jego uczucia naprawdę łączą się z Sakurą, a on mówi, że mają ją. Klony zostają zabrane, aby mogły żyć w Sierocińcu Konohy pod opieką Kabuto, który chce, aby każdy z nich miał własną tożsamość. Chōchō nie chce poznać swego prawdziwego ojca, ale gdy wracają, dostrzega chudego Chōjiego, zaskoczyła go i prosiła, że chce się uczyć od niego. W kryjówce Orochimaru, Karin karci Suigetsu za zdezorientowanie Sarady, wyjaśniając, że pępowina była Sarady, i że wydała ją, kiedy Sakura zaczęła rodzić. Następnego dnia Sasuke odchodzi, tym razem na lepszych relacjach z Saradą.

Występujące postacie