FANDOM

Kuchiyose: Gōmon Heya
  • Specjalna komora zostaje przywołana...
  • ... torturuje przeciwnika w środku.
Nazwy
Japoński 口寄せ・拷問部屋
Rōmaji Kuchiyose: Gōmon Heya
Angielski Summoning: Torture Chamber
Debiut
Anime Odcinek 160
Występuje w Anime
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Czasoprzestrzenne Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Ręczne Pieczęcie Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Jutsu Macierzyste Kuchiyose no Jutsu
Użytkownicy
Ibiki Morino

Ta technika jest używana przez Ibikiego przywołuje żelazną komorę tortur wokół siebie i przeciwnika. Po pierwsze, ramiona i nogi wroga zostają przechwycone przez cztery łańcuchy, a następnie ściany klatki pojawiają się płasko na ziemi, szybko składając ich do kwadratu. Wreszcie, duży posąg spada na szycie klatki, którą następnie mocno związuje łańcuchy.

Podłoga klatki jest wyposażona w szereg narzędzi, które obraca, aby uciskać przewód garrot, który jest szczelnie owinięty wokół ciała ofiary. Wydaje się, że Ibiki może kontrolować siłę narzędzi ręcznych i przy użyciu pieczęci czakry, używa go jako metody tortur i przesłuchań. Jest on również w stanie dostrzec ból ofiary.

Ciekawostki

  • Statua, która wieńczy komorę tortur, to Fukusuke, japoński bóg dobrobytu kupców. Jednym z mniej znanych bogów szczęścia, posągi Fukusuke można czasem znaleźć przy wejściach do firm, podobnie jak posąg maneki neko w technika Kuchiyose: Aian Meiden Ibiki. Fukusuke jest zazwyczaj przedstawiany w formalnej kimono, wykazując szacunek i uznanie dla klientów, głęboko kłaniając się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki