FANDOM

Kumo Senkyū: Suzaku
Suzaku..png
Nazwy
Japoński 蜘蛛戦弓・凄裂
Rōmaji Kumo Senkyū: Suzaku
Angielski Spider War Bow: Terrible Split
Polski Pajęczy Łuk Wojenny: Straszne Rozdzielenie
Debiut
Manga Tom 22, Rozdział 195
Anime Odcinek 116
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Hiden, Ninjutsu, Kyūjutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Długi
Jutsu Macierzyste Kumo Nenkin
Użytkownicy
Kabuto Yakushi

Kidōmaru

Niszczycielska technika łucznica to idealnie, jedno trafienie zabija. Użyteczna, gdy w jego drugiego poziomu przeklętej pieczęci, Kidōmaru wypuszcza Kumo Nenkin z jego ust i gromadzi je, tworząc duży łuk. Za pomocą ośmiu nóg, Kidōmaru może zwiększyć napięcie łuku od nadzwyczajnego poziomu. Ponadto, dołączając nici czakry ze strzałą może go kontrolować do 50 metrów od jego celu osiągnięcia zdumiewającą dokładnością. Oprócz tego, trzecie oko, które otwiera się, gdy on wkracza w drugi poziom daje mu niezrównaną precyzję. Nawet z odległości, w którym nie może być wykryte przez swojego przeciwnika, jego strzała przebija przez jego cel na wielkich prędkościach. Jeśli na przypadek, że nie przegapia, będzie udoskonalać swoje metody, dopóki nie wyląduje na zabójczym strzale.

Moc jego strzał może stworzyć kratery w ziemi i może zostać dodatkowo zwiększona poprzez dodanie wiertła do grot. Wpływ strzał z dodanym wiertłem może przebić się przez lasy, jak również zapobiec zmianom w trajektorii podczas przebijania przez wielkie przeszkody, które stoją między celem a Kidōmaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki