FANDOM

"Moc Uchihy"
PoprzedniNastępny
{{{Poprzedni}}} • {{{Następny}}}
Chidorigatana
Informacje
Opening Distance
Ending Mezamero! Yasei
Japoński うちはの力
Rōmaji Uchiha no Chikara
Angielski Strength of Uchiha
Polski Moc Uchihy
Odcinek 52
Wątek Misja Rekonesansu Mostu Tenchi
Manga Rozdział 307, Rozdział 308, Rozdział 309
Data Emisji 20.03.2008
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Chidori Nagashi

Kusanagi no Tsurugi: Chidorigatana

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Moc Uchihy" (うちはの力, Uchiha no Chikara) jest 52. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto i Sasuke przypominają sobie ich ostatnią walkę, a Naruto pyta się Sasuke dlaczego wtedy go nie zabił, ponieważ chce zerwać między nimi więź. Sasuke stwierdza, że nie zabił Uzumakiego, ponieważ nie chce stosować tych samych metod co Itachi, a wtedy Itachi kazał mu zabić swojego najlepszego przyjaciela, żeby mógł obudzić Mangekyō Sharingana. Kiedy Uzumaki powiedział, że nie rozumie, Uchiha odpowiada, że nie musi się z niczego tłumaczyć, a tej chwili wykorzystuje swoją zwiększoną szybkość do pojawienia się obok Uzumakiego. Pyta, czy jego marzeniem nie było zostanie Hokage, i mówi mu, że zamiast uganiać się za nim powinien poświęcać czas na trening. Naruto odpowiada, że nie może zostać Hokage skoro nie uratował przyjaciela. Wyciągając miecz, Sasuke mówi Naruto, że teraz nie będzie miał kaprysu do zabicia go. Chłopak próbuje wbić ostrze w plecy blondyna, ale atak zostaje zablokowany przez Saia. Sasuke chwali bol chłopca, ale ze swojego ciała wyzwala Chidori, odpychając zarówno Naruto i Saia.

Sakura przypominając swoją obietnicę, że nie będzie słaba i ochroni Naruto, rusza swoją Kongōken do uderzenia Sasuke. Sharingan Sasuke przewiduje jej ruchy, a ona przekazuje Chidori do swojego miecza, przygotowując się do ataku. W tym momencie zjawia sie Yamato, który stara się zablokować atak swoim kunaiem, ale miecz przechodzi przez kunaia i rani go. Uchiha krytykuje tę próbę obrony na chybioną. Naruto odzyskuje przytomność i zaczyna ulegać czakrze Dziewięcioogoniastego, natomiast Naszyjnik Pierwszego Hokage leży na ziemi. Lis próbuje porozmawiać z Uzumakim wewnątrz niego, mówi chłopcu, aby zdjąć pieczęć i użył jego mocy. Naruto próbuje odwołać lisa, ale lis stwierdził, że blondyn jest słaby. Ku zaskoczeniu jego i lisa zjawia się Sasuke, który zdaje sobie sprawę, że Dziesięcioogoniasty jest źródłem prawdziwej mocy przyjaciela i jest zaskoczony, że coś takiego jest wewnątrz jego. Natomiast lis jest pod wrażeniem, że Uchiha jest w stanie zobaczyć go wewnątrz Naruto poprzez Sharingana i zauważa, że wygląd wraz z jego kekkei genkai jest zaawansowany niż jego wiek, co świadczy o podobieństwo do Madary Uchihy z dawnych lat. Sasuke udaje się stłumić czakrę lisiego demona, mówiąc, że nie zna tego człowieka, ani go nie obchodzi. Zarówno lis jak i Naruto są zdziwieni, że Sasuke zdołał stłumić czakrę ogoniastej bestii, ale przed zniknięciem, ostrzegł Uchihę, żeby nie zabił Naruto.

W rzeczywistym świecie, Naruto budzi się w swoim normalnym stanie, gdy Uchiha na niego patrzy. Yamato używa Uwolnienie Drewna do zmuszczenia Uchihy z wyciągnięcia miecza i próbuje zapędzić go w pułapkę używając Mokuton: Mokujōheki wokół Uchihy. Jednakże Sasuke udaje się uciec, a drużyna Kakashiego dziwi się jak umiejętności Uchihy wzrosły.

Występujące postacie