FANDOM

"Musisz działać"
PoprzedniNastępny
Rozdział 8
Informacje
Japoński お前がやるんだ
Rōmaji Omae ga yarunda
Angielski You must act
Polski Musisz działać
Rozdział 8
Tom Tom 3
Wątek Przeciwko Momoshiki
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Saruiwa

Shippū Jinrai — Isō no Hitotachi

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Musisz działać" (お前がやるんだ, Omae ga yarunda) jest 8. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Momoshiki kończy swoją przemianę po wchłonięciu Kinshikiego. Z ogromną siłą uderza w Święte Drzewo, a następnie kopniakiem posyła na jedną z jego gałęzi Darui. Podąża za Gaarą, który blokuje jego cios piaskiem, ale włosy Momoshikiego uciekają mu, wiążąc Gaarę z kończynami, w talii i szyi, klękając go na plecach i pozwalając mu upaść na ziemię. Upada blisko Chōjūrō i Kurotsuchi, jego upadek pozwala Momoshiki kopnąć Chōjūrō od tyłu. Kurotsuchi próbuje go uderzyć, ale blokuje go i uderza w klatkę piersiową własnym ciałem, powodując jego upadek. Naruto i Sasuke docierają do niego, a Boruto patrzy z dystansu, zauważając, jak łatwo Kage pokonani. Naruto i Sasuke zauważyli, jak bardzo się zmienił, Naruto nazywa go potworem, by zagrać Momoshiki, który uważa Naruto za jednego. Momoshiki i Naruto wymieniają ciosy, Momoshiki udaje się wyrzucić Naruto. Udaje się do Naruto, by wylądować innym trafieniem, ale Naruto unika go i blokuje następną, wchodząc w tryb Mędrzec Sześciu Ścieżek, rozładowując własne uderzenia i wysyłając ciosy Momoshikiemu. Sasuke ląduje w swoim własnym ciosie, wysyłając Momoshiki na ścięte drzewo Boga. Momoshiki tworzy od niego drewniane smoki, z których niektóre odcinają Sasuke, zanim zostaną złapane przez jednego. Głowa trzymająca Sasuke odcina Naruto, w pełni objawiając Kuramę. Momoshiki gromadzi środowisko i tworzy wokół niego olbrzymiego golema, aby z nim walczyć. Udaje mu się złapać Kuramę za gardło, ale Sasuke interweniuje, uzbrajając Kuramę w Susanoo, pozwalając Naruto zniszczyć jedno z ramion golema. Używając miecza Susanoo, odcięli golema, a Momoshiki padł na ziemię. Naruto i Sasuke rozpraszają Kuramę i Susanoo. Boruto jest pod wrażeniem. Darui pyta, czy to koniec, ale Naruto temu zaprzecza. Kurotsuchi sugeruje, że używają świetnej techniki współpracy, ale Chōjūrō i Gaara wskazują, że doprowadzą ich do pierwszej. Naruto zauważa Katasuke i jego mężczyznę z kamerą w oddali. Pomimo ostrzeżenia Naruto, Katasuke strzela kilka ninjutsu z jego Kote, które Momoshiki chętnie wchłania, wzmacniając go. Momoshiki uwięził pięć Kage i Sasuke z cieniem jutsu z klanu Nara, a następnie Naruto przypiął czarne odbiorniki. Boruto wraca do Sasuke, mówiąc mu, że jeśli najgorsze i nie mogą już walczyć, Boruto musi działać. Momoshiki przygotowuje jutsu przeciwko Kage i Sasuke, a Boruto zaczyna tworzyć swoją Rasengana.

Ciekawostki

  • Rozdział zawiera kilka zmian w porównaniu do wydarzeń z Boruto:
    • Momoshiki emitował falę uderzeniową, która ścięła Drzewo Boga swojej planety, podczas gdy w filmie Kinshiki był odpowiedzialny za to wcześniej.
    • W filmie czwórka Kage zostały po prostu odrzucone przez falę uderzeniową Momoshikiego, ale w rozdziale, Momoshiki osobiście walczył i pokonał każdego z nich.
    • Naruto aktywował Tryb Mędrca Sześciu Ścieżek już po tym, jak zaangażował Momoshikiego, chociaż w filmie, wszedł wcześniej. Podobnie Sasuke nie zdjął płaszcza, ale nosił go podczas reszty walki.
    • W filmie Sasuke uciekł z "Techniki imitacji cienia" Momoshiki wraz z Boruto, a następnie zachęcił go do użycia Znikającego Rasengana. Jednak w tym rozdziale zarówno Sasuke, jak i pięciu Kage zostali złapani, a instrukcje Sasuke dla Boruto wydarzyły się, zanim odeszli w inny wymiar, co skłania Boruto do działania w obecnym czasie.

Występujące postacie