FANDOM

"Naruto Uzumaki!"
... • Następny
Rozdział 1
Informacje
Japoński うずまきナルト!!
Rōmaji Uzumaki Naruto!!
Angielski Naruto Uzumaki!!
Polski Naruto Uzumaki!!
Rozdział 1
Tom Tom 1
Wątek Prolog — Kraj Fal
Anime Odcinek 1
Postacie
Bekkō

Gamabunta
Hiruzen Sarutobi
Iruka Umino
Iwana Akame
Mizuki Tōji
Naruto Uzumaki
Tsubaki
Yajirobee

Jutsu
Bunshin no Jutsu

Hakke no Fūin Shiki
Henge no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Oiroke no Jutsu
Shishō Fūin
Shunshin no Jutsu
Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Tōmegane no Jutsu

Narzędzia
Fūin no Sho

Hitai-ate
Kamizelka shinobi
Makimono
Shuriken

Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Naruto Uzumaki!!!" (うずまきナルト!!, Uzumaki Naruto!!) jest 1. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Dwanaście lat temu Dziewięcioogoniasty Demoniczny Lis niszczył wioskę Shinobi Konohagakure i został zatrzymany tylko wtedy, gdy przywódca wioski, Czwarty Hokage, oddał życie, aby zamknąć je w ciele niemowlęcia: Naruto Uzumaki. Wiele lat później Naruto stał się dowcipnisiem, który ciągle sprawia kłopoty w wiosce. Wieśniacy nie lubią go za to, ale nie mając rodziców ani przyjaciół, Naruto pragnie nawet negatywnej uwagi.

Pomimo twierdzenia, że jest utalentowanym shinobi, który pewnego dnia stanie się Hokage, Naruto nie jest w stanie wykonać nawet najbardziej podstawowych technik, takich jak Kage Bunshin no Jutsu. Po tym, jak nie ukończył Akademii, jeden z jego instruktorów, Mizuki, mówi mu, że jeśli uda mu się ukraść Zwój Pieczęci i nauczyć się jednej z jego tajnych technik, ostatecznie będzie mógł kontynuować służbę w szeregach ninja. Po pomyślnej kradzieży zwoju, Naruto zostaje złapany przez innego instruktora, Iruka Umino. Zaskoczony, że Iruka znalazł go tak szybko, Naruto martwi się, że teraz nie będzie mógł ukończyć szkoły. Zdając sobie sprawę, że Naruto został oszukany, Iruka chroni go przed atakiem Mizukiego, Mizuki planuje wziąć ze sobą zwój.

Mizuki mówi Naruto, że jest sam na świecie z powodu zamkniętych w nim Dziewięcioogoniastego, faktu wcześniej ukrytego przed Naruto. Dalej wyjaśnia, że wieśniacy nienawidzą go za potwora, który zawiera, i że Iruka, jego rodzice zabici przez Dziewięcioogoniastego, musi go nienawidzić najbardziej. Iruka mówi, że tak nie jest, ponieważ nie obwinia Naruto za działania bestii, a tak naprawdę sympatyzuje z Naruto, który również wzbudził zainteresowanie. Naruto wierzy w niego i używa swojej nowo opanowanej Techniki Klonów Wielokrotnego Cienia, aby pokonać Mizukiego. Zdziwiony skomplikowaną techniką, której nauczył się Naruto, Iruka oficjalnie czyni Naruto ninja na treningu.

Występujące postacie