FANDOM

"Następca Mizukage"
PoprzedniNastępny
Następca Mizukage
Informacje
Opening Baton Road
Ending Sayonara Moon Town
Japoński 水影の後継者
Rōmaji Mizukage no Kōkeisha
Angielski The Mizukage's Successor
Polski Następca Mizukage
Odcinek 26
Wątek Szkolna Wycieczka
Data Emisji 27.09.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Znaki wodne
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Następca Mizukage" (水影の後継者, Mizukage no Kōkeisha) jest 26. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Kiedy Kagura eskortuje grupę, Boruto mówi Iwabee, aby nie ruszał się z miejsca i ponownie walczył. Kagura mówi, że niektórzy mieszkańcy nie lubią tych z zewnątrz. On wprowadza ich do Mei, poprzedniej Mizukage, i wymienia jej dotychczasowe wysiłki w czasie wojny i na początku ekspansji Kirigakure. Obaj prowadzą ich do biura Mizukage, w którym spotykają Chōjūrō. Boruto jest znudzony, gdy Chōjūrō wygłasza długą przemowę na temat współpracy. Sarada dyskretnie zwraca mu uwagę, ale Chōjūrō przyznaje, że długie przemówienia są nudne. Gdy grupa odchodzi, Chōjūrō pyta Kagurę, czy Kagura da jeszcze coś innego, chcąc dać oszczyścić Kagurę za coś w przyszłości. Kagura grzecznie odmawia i wyrusza za grupą. Mitsuki mówi grupie, co wie o Kagurze, Shikadai opowiada mu o nich. Kagura zabiera ich do Akademii Kirigakure, gdzie studenci ćwiczą kenjutsu na wodzie. Chōjūrō zaprasza Boruto na sparing z Kagurą. Podczas sparingu Boruto zaczyna analizować przeciwnika, ale dochodzi do wniosku, że nie ma luk. Pomimo zwodu z wodą, Boruto traci równowagę, gdy Kagura rozbraja go. Iwabee nie może na to patrzeć i odchodzi, a Kagura jest zrozpaczony walką. Boruto pyta go o to, ale Kagura zmienia temat, gdy uczniowie mówią o możliwości, że stanie się Mizukage. Następnie zabiera ich do plaż. Kagura rozmawia z Boruto i Sarada, w jaki sposób Chōjūrō poprawił jakość życia w Kirigakure. Pod koniec dnia Kagura zabiera ich pod pomnik tych, którzy zginęli w czasach Krwawej Mgły. Iwabee mówi, że jego dziadek został zabity przez Czwartego Mizukage, który miał takie samo nazwisko jak Kagury. Iwabee jest zirytowany przeprosinami Kagury. Niektórzy mieszkańcy Kirigakure, którzy nienawidzą obcych z zewnątrz, prowadzeni przez Hachiya pełnymi napięcia spotykają się z Kagurą. Oni także nie uznają Boruto ze względu nazwisko Uzumaki. Hachiya próbuje zaatakować, ale zostaje zatrzymany przez Kagurę. Iwabee atakuje ich ziemną włócznią, ale chłopacy uciekają. Kagura nie zwraca uwagi na ranę znajdąca się na jego ręce, Sumire postanawia uleczyć jego rękę. Tymczasem Hachiya i jego grupa zgłaszają się do Shizumy, który nakazuje im zająć się obcymi z zewnątrz i wyraża zainteresowanie odpowiedzią Kagury. Później Denki wędruje nocą po zakupie rocznika elektroniki i zostaje porwany. Wiadomość zostaje dostarczona do Boruto, mówiąc mu, gdzie iść, aby znaleźć Denkiego. Denki dowiaduje się od porywaczy, że jest przynętą na Boruto, którzy muszą go pokonać, żeby ocalić swą reputację.

Występujące postacie