FANDOM

Ojciec Denkiego
Prezes Kaminarimon
Debiut
Anime Odcinek 1
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Jun Miyamoto
Status Profesjonalny
Płeć 19px Mężczyzna
Zawód Prezes Firmy Kaminarimon
Przynależność 19px Konohagakure

19px Zjednoczone Siły Shinobi

Rodzina
Denki Kaminarimon (Syn)

Jest prezesem firmy Kaminarimon i byłym shinobi z Konohagakure.

Osobowość

Bardzo zorientowany na biznes człowiek, nieustannie koncentruje się na przyszłości. Otwarcie akredytując sukces swojej firmy w osiągnięciach podczas Czwartej Wojny Shinobi, ma wielką wiarę w shinobi. Jako taki, chcąc, aby jego syn Denki odziedziczył firmę, wierzy, że jego syn musi nauczyć się ninjutsu, a także naukowców, aby odnieść sukces. Bardzo surowy w swoich poglądach i stylu rodzicielskim, kiedy Denki wypowiedział się przeciwko temu wyobrażeniu, uderzył go bez wahania.

Wygląd

Ma czarne włosy, z który większość jest na głowie i ma cienkie wąsy oraz brodę. Nosi tradycyjne zielone kimono.

Historia

Przeszłość

Po walce w czwartej wojnie shinobi, wycofał się z aktywnego statusu shinobi i założył firmę Kaminarimon. W końcu miał syna o imieniu Denki, którego zaczął przygotowywać, aby stać się jego przyszłym następcą.

Wątek Akademii

Dzień przed tym, jak Denki miał wstąpić fo Akademii, uderzył syna po tym, jak się odezwał, nie chcąc go wziąć. Następnego dnia wysyła list do Siódmego Hokage, aby zaproponować pokrycie wszystkich szkód wyrządzonych w Konoha, które zostały spowodowane przez błyskawiczną linię.

Wątek Ukończenie Szkoły

Podczas konferencji nauczycieli dla rodziców w Akademii był wdzięczny, gdy Denki powiedział, że zostanie shinobi.

Wątek Gang Byakuya

Kiedy grupa samozwańczych szlachetnych złodziei zaczęła dokonywać różnych napadów w Konohagakure, ich akcja polegająca na rozdawaniu skradzionych bogactw biednym, zaczęła zdobywać poparcie wielu mieszkańców wioski. Co więcej, w wiosce zaczęły pojawiać się roje demonstrantów przeciwko różnym legalnym firmom, podsycane przez zarzuty Gang Byakugi o rzekomej korupcji tych firm, z których jedną była firma Kaminarimon.