FANDOM

"Ostatni"
PoprzedniNastępny
Ostatni,
Informacje
Opening Kara no kokoro
Ending Tabidachi no uta
Japoński 最後の一人
Rōmaji Saigo no Hitori
Angielski The Last One
Polski Ostatni
Odcinek 488
Wątek Sasuke Shinden: Book of Sunrise (wątek)
Data Emisji 05.01.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kerryū Shōten
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Ostatni" (最後の一人, Saigo no Hitori) jest 488. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Chino potwierdza Sasuke, że zamierza wykorzystać ludzi do eksplozji, aby zaatakować go i Konohy w zemście przeciwko klanu Uchiha, którzy zmusili jej klan do zamieszkania w Piekielnej Dolinie, ale spotkali się w wiosce Bamboo. Jej plany uległy zmianie po tym jak Iō usłyszał ostatnie słowa, które poprowadziły Sasuke na ścieżkę Fūshina. Chino wyjaśnia, że jutsu klanu Chinoike używa krwi i dzięki wysokiego żelaza w jeziorze jutsu będzie jeszcze większe. Używa swojej krwi do stworzenia wielogłowego, krwawego smoka, ale Uchiha szybko pokonuje głowy smoka swoim mieczem nasączonym błyskawicą.

Chino udaje się zranić Sasuke, a gdy jego rana zamyka się, używa Ketsuryūgana, żeby pokazać mu, że stał się eksplodującym człowiekiem. Sasuke dowiaduje się jak ona to tworzy, okazuje się, że to tylko genjutsu. Chłopak stoi na rozpadającym się krwawym smoku. Chino zazdrości Sasuke, że zawsze ma kogoś, kogo kochał, a ona sama była od samego początku, co przypomina Sasuke o Naruto i Sakurze. Dziewczyna pyta Uchihę dlaczego walczy dla Konohy, chłopak zaczął opowiadać o Uzumakim. Chino nie jest przekona, że taki świat istnieje, chce, aby Uchiha ją zabił. Tymczasem przychodzi ranny Fūshin, który mówi Sasuke, że będzie musiał jego zabić, aby dostać się do Chino. Sasuke mówi, że jego słowa powinny teraz mieć sens. Chino prosi Fūshina, żeby przestał walczyć, ponieważ nie mogła tego znieść. Dziewczyna chce zobaczyć świat, o którym mówił Uchiha.

W Konosze, kierująca Byakuganem Hinata, Sakura kończy wydobywanie czakry z zainfekowanego człowieka. Mówią o pojmaniu sprawców i o Sasuke, którego nie było na miejscu. W więzieniu Kakashi rozmawia z Chino, Fūshinem i Karyū, a Chino odpowiada za ten incydent. Kakashi informuje ich, że Mizukage chce ich przyjąć. Mei pojawia się z Chōjūrō, którzy zdają sobie sprawę, że oni mieli związek z tą osadą.

W koloseum Sasuke wyzywa wszystkich shinobi, aby dać im wolność. Chino jest zaniepokojona, że jest tam tylu dobrych shinobi z kekkei genkai, ale Naruto zapewnia, że Sasuke wygra. Po pokonaniu wszystkich shinobi, Futsu pyta Uchihę, co się z nimi stanie. Chłopak odpowiada, że Kumogakure ich przyjmie do siebie. Tymczasem pojawia się Raikage z C, Darui i innymi shinobi. Ponieważ koloseum jest blisko Kumogakure, Kakashi uznał, że to Raikage jest odpowiedzialny za koloseum, a Raikage aresztuje wszystkich obecnych w koloseum. Raikage mówi Sasuke o chwili, gdy Uzumaki błagał go, żeby nie zabijał Uchihy. Wyznał, że jest zadowolony, że nie zabił wtedy Sasuke.

En Oyashiro spotyka się z Orochimaru, unikając aresztowania. Omawiają oni klan Chinoike, En Oyashiro ujawnia, że ma Ketsuryūga, a także, że jest ojcem Chino i zamordował klan. Widząc jak koloseum Chino szkodzi poprosił Orochimaru, żeby to Sasuke ją powstrzymał.

Naruto i Sakura rozmawiają o Sasuke. Tymczasem Sasuke otrzymuje wiadomość od Naruto przez jastrzębia. Naruto mówi mu, że on ochrania wioskę niczym policja z Konohy, który powoduje powrót wspomnień Sasuke. W nich rozmawia z Itachim o wstąpieniu do policji Konohy. Sasuke uznał, że nadszedł czas odwiedzić Konohę.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki