FANDOM

"Ostatnia lekcja"
PoprzedniNastępny
Ostatnia lekcja
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 最後の授業…!!
Rōmaji Saigo no Jugyō…!!
Angielski The Final Lesson!
Polski Ostatnia lekcja
Odcinek 6
Data Emisji 10.05.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Raiton: Hebi Mikazuchi
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Ostatnia lekcja" (最後の授業…!!, Saigo no Jugyō…!!) jest 6. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis odcinka

Boruto uważa, że ​​Shino jest dziwne. Shikadai bawia Boruto'a i przeprasza za to, co robili, aby wydostać się z kłopotów. Jeszcze gniewny, Shino obsiewa owady na nich. Mitsuki jest pod wrażeniem, gdy owady blokują jego kunai siatkami. Boruto widzi widmo cienia posiadającego Shino. Owady Shino zaczynają pożerać otoczenie. Shikadai stara się obciąć ich cieniem, ale jest ich za dużo, a niektórzy zaczynają wyprzedzać Boruto i odprowadzać czakrę. Mituski rozdmuchuje je swoim Wind Release i rozciąga ręce na Boruto. Uciekają za pomocą bomby dymnej, aby ukryć ucieczkę. Ukryte, trzy dyskutują o swoich wyborach, Shikadai zauważa umiejętność Shino i zamiar zabicia. Boruto sugeruje pomoc od innego nauczyciela, ale Mitsuki wskazuje, że owady rozprzestrzeniły się po lesie i znajdą je, zanim zdążą odejść. Shikadai pyta Boruto o cień, który tylko widzi, zwracając uwagę Mitsukiego. W Akademii Iruka zastanawia się nad Shino, Anko mówi mu, żeby się o niego nie martwił. Shino dogoni Boruto i Shikadai, którzy bezskutecznie próbują użyć tagu eksplodującego, by radzić sobie z owadami. Mitsuki czuje się z daleka. Kiedy uciekają ponownie, Shikadai zauważa, że ​​owady unikają wody, gdy biegnie przez strumień. Mitsuki się z nimi zgadza, twierdząc, że się zgubili. Pyta Boruto o innych, którzy pojechali berserk po posiadaniu cienia tylko on widzi. Shikadai wzbudza podejrzenia Mitsuki. Mitsuki sugeruje, że zabijają Shino, jak chce to zrobić dla nich. Shikadai wskazuje, że Shino nie był zainteresowany użyciem chakry, mówiąc, że mogą wykorzystać to na ich korzyść, ale wymaga to, aby ktoś był przynętą. Shikadai chce, żeby to Mitsuki, ponieważ mu nie ufa, i narażać inne zdolności, które może mieć. Boruto chce nadrobić napęd do Shino, aby zatrzasnąć się w pierwszej kolejności, i twierdzi, że może nadal tworzyć klony cienia pomimo chakry wcześniej wyczerpanej. Boruto próbuje dostać się do Shino z klonami cieni, i wykorzystuje sieci do umieszczenia bloku eksplodującego w jego pobliżu. Shino udaje im się uniknąć wszystkich jego ataków i unieruchomić Boruto i Shikadai. Shino mówi im, że zdał sobie sprawę z planu, żeby dostać go na wodę, aby pozbyć się owadów i zauważa Mitsuki w oddali. Kiedy Shikadai wskazuje, że używa większości swoich owadów, a Mitsuki rozciąga się pod wodą, ciągnąc Shino w dół. Shino wypuszcza owady wodne, a Mitsuki zatrudnia Lightning Release, aby ich zatrzymać, zmuszając widmo Shino. Mitsuki stawia Shino na lądzie, ale zaczyna tonąć, używając zbyt dużej czakry. Boruto nurkuje po Mitsuki, ale zaczyna tonąć. Pomimo wyczerpania większości czakr, Shino nurkuje po dwóch i udaje im się wydobyć z nich przez wezwanie olbrzymiego owada. Później Shino przeprasza za atakowanie ich, a uczniowie przepraszają za wyśmiewanie go, uznając jego siłę. Shino informuje incydent na Naruto, on i Shikamaru zgadzają się, że sprawa wymaga zbadania sprawy i poproś Shino, aby im pomogła.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki