FANDOM

"Połączone myśli"
PoprzedniNastępny
Sakura czule szturcha Saradę.
Informacje
Opening Baton Road
Ending Sayonara Moon Town
Japoński つながる想い
Rōmaji Tsunagaru Omoi
Angielski Connected Feelings
Polski Połączone myśli
Odcinek 22
Wątek Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Manga Rozdział 700+7, Rozdział 700+8
Data Emisji 30.08.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Połączone myśli" (つながる想い, Tsunagaru Omoi) jest 22. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Naruto nie jest w stanie zlokalizaować Sakury lub ich wrogów, stwierdzając, że są zbyt daleko lub ukryci w barierze. Sakura oferuje Shinowi leczenie rannego dziecka, ale Shin ujawnia, że to są klony wyhodowane z jego zębów i tkantki nerwowej, ujawniając, że był eksperymentem Orochimaru. Shin kontroluje broń i otwiera uszkodzonego klona, zabiając go. Naruto zastanawia się, czy Shin jest powiązany z Orochimaru, wspominając rozmowę z Kakashim. Sasuke zgadza się, zauważając, że Shin jest może znajdować się u Orochimaru. Jednak Naruto jest sądzi, że to niemożliwe by był u Sannina, ponieważ jest pod nadzorem Konohy. Uchiha uważa, że powinni się spotkać z Orochimaru, żeby dowiedzieć się więcej o Shinie. Sarada jest zaniepokojna niedostateczną troską Sasuke o Sakurę, lecz Uchiha mówi dziewczynie, aby wyzbyła się uczuć na czas misji. Chōchō próbuje załagodzić natsrój proponując chipsy. Naruto sugeruje zabrać ze sobą dzieci, gdyż Shin chce Sarady i szepnął kunoichi, że może spotkać tam ludzi ze zdjęcia. Tymczasem Shin mówi Sakurze o jego podejściu do życia, śmierci i ewolucji, potępiając pokój jako coś, co utrzymuje shinobi przed coraz silniejszym i rozwijającym się nowym ninjutsu. Shin zaakceptował Akatsuko jako stworzyciela konfliktu, który sprawia, że shinobi jest coraz silniejszy. Shin kończy przeszczepianie narządów od jego zmarłego klona do siebie. Naruto przywital kapitana Yamato przed kryjówką Orochimaru. Sasuke prowadzi ich do środka, gdzie spotykają Jūgo i Suigetsu, których Sarada rozpoznaje ze zdjęcia. Niebawem Orochimaru dołącza do nich. Sasuke pyta go o stosunek do Shina. Orochimaru zabiera go do innego pokoju i mówi o tle Shina jako dawnym obiektem badań i jego celom. Sarada odciąga na bok Suigetsu i pyta go o kobietę ze zdjęcia. Przeprowadzają testy DNA, używając pępowiny z rzeczy Karin. Test jest zgodny. Naruto ich podsłuchuje i karci Suigetsu za to, że się śpieszy. Próbuje uspokoić Saradę, wspominając więzy z Sakurą. Zauważa Sharingana i wręcza jej lustro, więc sama to widzi. Sarada mówi, że nie rozumie swojej sytuacji, powodując wspomienie więzy z Sakurą. Naruto pyta ją czy ma jakieś uczucia do Sakury i zdaje sobie sprawę, że chce ją ratować. Dołączają do innych na zewnątrz. Orochimaru mówi, że Sakura może już nie żyć, ale Sasuke mówi mu, że jego żona nie jest słaba. Shin mówi Sakurze, że Sasuke nie zasługuje na to, żeby nosić miano Uchiha i zamierza zabić, zdobywając jego Sharingana. Sasuke zabiera Naruto, Saradę i Chōchō w swoje Susanoo, a potem wyruszają do lokalizacji Shina.

Występujące postacie