FANDOM

"Przyjaciele"
Rozdział 12
Informacje
Japoński 友達…!!
Rōmaji Tomodachi…!!
Angielski Friends…!!
Polski Przyjaciele
Rozdział 12
Tom 3
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Przyjaciele" (友達…!!, Tomodachi…!!) jest 12. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Boruto spotyka się z Tentō w Konoha wraz z Yama Manor i wkrótce zdaje sobie sprawę, że daimyō wynajmuje cały hotel. Tentō wkrótce odpiera ten ślad, ponieważ jest bardziej zainteresowany widząc, że Boruto używa ninjutsu. Początkowo wahając się, Boruto wyświetla technikę Shadow Clone do Tentō, a podczas gdy był chwilami podniecony, wkrótce usłyszał,, że siódmy Hokage może produkować tysiące klonów w porównaniu do pięciorga Boruto. Teraz go poproszono o wyświetlenie techniki transformacji Boruto, która wybiera wartość szokową i zamiast tego używa Sexy Technique i Harem Technique. Nie ma to jednak wpływu na Tentō, a jednak nie ma racji, że Tentu zaczyna wybuchać śmiechem. Po śmiechu Tentō wyraźnie stwierdza, że ​​to nie było nic niezwykłego, ponieważ kobiety zwykle przebijały się przez swój dom. Ten śmiech skłania Boruto'a do obalenia Tentō stwierdzającego, że prawdopodobnie nie ma przyjaciół. Bez cenzury Tentō twierdzi, że Boruto był jego przyjacielem i że zawsze chciał shinobi dla przyjaciela, który był w jego wieku. Teraz podekscytowany perspektywą, Tentō postanawia pokazać swoją kolekcję kart Extreme: Shinobi Picture Scrolls Boruto, która jest równie zdumiona kolekcją. Tentō mówi Boruto, że może wziąć jakąkolwiek kartę, którą chce, szczególnie po tym, jak Boruto zdaje sobie sprawę, że Tentō ma wyjątkowo rzadką kartę, którą najdłużej przebywa. Tentō wyjaśnia, że ​​nie jest trudne dla niego, aby zebrać karty (wszystko co ma w duplikatach), ponieważ jego ojciec dał mu nieograniczoną kartę kredytową na swoje urodziny. Wprowadza połów: Boruto musi mu uczyć, jak używać ninjutsu. Boruto zgadza się go szkolić, ale odrzuca kartę kolekcjonerską jako zapłatę stwierdzając, że wolałby sam sobie wykupić kartę. Wkrótce po treningu shurikenjutsu Tentō staje się demotywowany, co prowadzi do głębszej rozmowy na temat tego, dlaczego Tentō chce nauczyć się ninjutsu: próby zdobycia ojca - który ma wielki podziw dla shinobi - aby go zauważyć. Resztę z nim, Boruto wznawia Tentō, aby spróbowali jeszcze bardziej, niż zostali zatrzymani przez Yamaokę, która nie zgadza się z działalnością uznającą ją za spadkobiercę daimyō. Zamiarowany, Yamaoka pozwala Tentō kontynuować treningi, podczas gdy w Konohagakure, który szybko ujawnia postęp i Tentō jest w stanie uderzyć w środek znaku. Podczas dobrze zarobionej przerwy, Boruto daje Tentō swoją kolekcjonalną siódmą kartę Hokage i dzieli się własnym doświadczeniem z uznaniem z rozradowanym młodzieńcem i jego marzeniem, aby zostać kogoś, kto może wspierać Hokage, jak Sasuke Uchiha. Jakiś czas później, gdy delegacja daimyō przygotowuje się do odejścia, Tentō pyta, czy on może zobaczyć Boruto'a, do którego ten ostatni odpowiada, że ​​jest to pytanie retoryczne między przyjaciółmi. Tymczasem członek Bandej Mujina obserwuje całą chwilę komunikując się ze swoim szefem Shojoji, który okazuje się, że jest przebrany za Yamaoka.

Występujące postacie