Ryūsa Bakuryū
Ryūsa Bakuryū
Nazwy
Japoński 流砂瀑流
Rōmaji Ryūsa Bakuryū
Angielski Quicksand Waterfall Flow
Debiut
Manga Tom 24, Rozdział 215
Anime Odcinek 126
Film Legenda kamienia Gelel
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Ręczne Pieczęcie Klaśnięcie Dłońmi → Dzik → Małpa → Szczur → Małpa → Koń → Pies → Baran → Koń → Klaśnięcie Dłońmi
Pochodzenie Jutsu
Sabaku Sōtaisō

Sabaku Taisō

Pokrewne Jutsu
Ryūsakin Bakuryū
Użytkownicy
Gaara

Technika czystego zniszczenia. Gaara tworzy ogromną ilość piasku w postaci gigantycznych fal, zasłaniając i "topiąc" przeciwnika w oceanie piasku. Z piasku, który Gaara nosi w swojej tykrze, miażdży skały i minerały z podziemia w duże morze piasku i manipuluje nim jak tsunami, który pochłania absolutnie wszystko, co znajduje się w jego polu widzenia. To wzburzone morze zadaje same obrażenia, ale można jeszcze skorzystać z piasku na sekundę i trzeci z rzędu atak. Gaara może kontrolować piasek, pozwalając mu na atakowanie przeciwnika, gdy próbują pokonać falę. Ta technika ma dodatkowy wpływ na zmianę krajobrazu. Po tym następuje zwykle technika kruszenia terenu, aby zabić uwięzionego przeciwnika.

Do czasu drugiej części, ogromna objętość piasku Gaary wykorzystującego tę technikę wzrosła dramatycznie, do rozmiarów tak dużych jak Sunagakure i cała pustynia; do tego stopnia, że nawet Rasa myślał, że przeszedł transformację ogoniastej bestii podczas używania tej techniki.