FANDOM

Shōsen Jutsu
Shōsen Jutsu.png
Nazwy
Japoński 掌仙術
Rōmaji Shōsen Jutsu
Angielski Mystical Palm Technique
Polski Technika Mistycznej Dłoni
Debiut
Manga Tom 8, Rozdział 63
Anime Odcinek 36
Powieść Tajemna historia Shikamaru: Chmury w mrocznej ciszy
Film Więzi
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Zasięg Krótki
Typ Yōton.png Uwolnienie Yang
Ręczne Pieczęcie Zmodyfikowany Wół → Tygrys (wahający się)
Użytkownicy
Amai

Ameno
Asura Ōtsutsuki
C
Chiyo
Hinata Hyūga
Ino Yamanaka
Iyashi
Kabuto Yakushi
Kanna
Karin
Kiri
Kusushi
Mogusa
Nonō Yakushi
Rin Nohara
Sakura Haruno
Shizune
Tsunade
Wodny Pazur

To medyczne ninjutsu umożliwia użytkownikowi na przyspieszenie naturalnego procesu gojenia przesyłając czakrę z rąk do rany lub dotkniętego chorobą części ciała. Pozwala to użytkownikowi na leczenie pacjenta bez potrzeby urządzeń medycznych lub operacji, dzięki czemu jest bardzo użyteczne na polach walki. Może być używany w leczeniu urazów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych. Ważne jest, aby dopasować wielkość używanej czakry do ciężkości choroby lub urazu. Wymaga dużej ilości kontroli czakry. Z tego powodu tylko kilka wysoko wykwalifikowanych medycznych shinobich są w stanie skorzystać z tej techniki. Kabuto Yakushi pokazał umiejętność do korzystania z tego w niewielkiej odległości od celu, a nie bezpośredni kontakt.

Wysyłając nadmiar czakry w ciele pacjenta, użytkownik może u niego przeciążyć normalnych ruch, zatrzymując ich w stanie śpiączki. Chociaż jest to zazwyczaj niepożądane, Kabuto skutecznie raz zastosował ten efekt uboczny, aby uzyskać Kibę Inuzukę w jego sposób.

Ciekawostki

  • W Konohagakure, medyczni ninja uczą się tej techniki na rybach.
  • Chociaż ostatnia część nazwy techniki jest napisano jako senjutsu, to nie odnosi się do tego samego. Senjutsu odnosi się do technik używanych przez mędrców ropuch i węży, ponieważ nazwa tej techniki odnosi się do tajemnicy nieśmiertelności legendarnych, prawdziwych mędrców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki