FANDOM

"Sharingan kontra Ostrze Błyskawicy - Kiba"
PoprzedniNastępny
Sharingan kontra Ostrze Błyskawicy - Kiba
Informacje
Opening Over
Ending Boku wa Hashiri Tsuzukeru
Japoński 写輪眼VS雷刀・牙
Rōmaji Sharingan bāsasu Raitō: Kiba
Angielski The Sharingan vs. The Lightning Blade, Kiba the Fang!
Polski Sharingan kontra Ostrze Błyskawicy - Kiba
Odcinek 30
Wątek Szkolna Wycieczka
Data Emisji 25.10.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Raigyo
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Sharingan kontra Ostrze Błyskawicy - Kiba" (写輪眼VS雷刀・牙, Sharingan bāsasu Raitō: Kiba) jest 30. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Boruto widzi zbliżającego się Kagurę z Hiramekarei w ręku. Butan używając błyskawicę z Kiby atakuje Saradę. Sarada blokuje atak i aktywuje Sharingana. Butan ciągle rzuca błyskawicznymi kulami w Saradę, która je unika. Butan komentuje walkę z Sharingem i przyciąga Saradę w pułapkę. Kyohō nie trafia swoim atakiem, Chōjūrō popędza Hassaku, który atakuje go, używając jego ataku przecina druty, pozwalając mu na odzyskanie miecza i przeciąć resztę drutów. Ichirōta obserwuje to i z daleka komentuje. Sarada blokuje kolejny atak Buntuna i powoduje, że wycofuje się, aby uniknąć genjutsu. Buntan zdalnie steruje Kibą atakują Saradę. Kiedy unika mieczy, Sarada dostrzega wodę. Buntan oragnicza zdolność Sarady do małej skały w wodzie i atakuje z daleka, więc Sarada nie może odczytać jej pieczęci. Gdzie indziej, Boruto próbuje rozmawiać z Kagurą. Chōjūrō walczy z Hassaku, Kyohō i Hebiichigo. Tymczasem Buntan zdołała doprowadzić Saradę do paniki wysyłając elektryczną rybę, ale okazuje się być cienistym klonem. Buntan opowiada jak jej ojciec zmarł z ręki Naruto, nie wiedząc o jej istnieniu. Sarada rusza naprzód, a wraz z Buntanem w zasięgu wzroku, zaczyna walczyć z nią używając skopiowane uwolnienie błyskawicy. Buntan używa Kiby do zakrycia się uwolnienie błyskawicy i rzuca Saradę w wodę, na ścieżkę elektrycznej ryby. Tymczasem Shizuma porusza się, aby zabić Boruto, lecz Kagura podchodzi do niego. Buntan i Sarada ścierają się, wspominając nieszczęśliwe dzieciństwo. Chōjūrō pokonuje Hebiichigo i Hassaku, powodując, że Kyohō poddał się. Ichirōta przygotowuje się do ataku Chōjūrō z daleka, ale zostaje przerwany przez Iwabee, który zdołał go powstrzymać. Sarada zauważa, że ryba Buntuna uwalnia przy pływaniu pęcherzyki. Buntan dekapituje Saradę, tylko dlatego, że wykorzystywała genjutsu, ponieważ zbliżyła się wystarczająco blisko, żeby skopiować jej jutsu. Sarada podkreśla również, że podczas ich walki ryba elektrolizuje wodę, budując wodór w okolicy. Sarada detonuje ją wybuchową notatką, pokonując Buntana, zanim wychodzi wyczerpana na zewnątrz. Kagura nadal atakuje Boruto, twierdząc, że jak dorosną będą inni.

Występujące postacie