FANDOM

"Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza Mgły"
PoprzedniNastępny
Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza
Informacje
Opening Over
Ending Boku wa Hashiri Tsuzukeru
Japoński 新・忍刀七人衆
Rōmaji Shin Shinobigatana Shichininshū
Angielski New Seven Ninja Swordsmen
Polski Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza Mgły
Odcinek 19
Wątek Wycieczka
Data Emisji 18.10.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza Mgły" (新・忍刀七人衆!!, Shin: Shinobigatana Shichininshū!!) jest 29. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Mistrzowie Miecza Shizumy zabierają miecze ze skarbca, uruchamiając kilka marionetek zabezpieczających, które niszczą mieczami. Kagura pyta czy Shizuma jest w stanie zdjąć rewolucję po zdobyciu mieczy, a Shizuma ujawnia, że ma zwolenników z daimyō kraju wody, którzy nie zgadają się administracją Chōjūrō. Po zakończeniu rewolucji Shizumy planuje umieścić Kagurę jako Mizukage, więc Yagura ponownie zarządzi krwawą Kirigakure. Chōjūrō i Mei sprawdzają ich wiadomość pozostawioną przez sklepienie. Chōjūrō wywnioskował, że Shizuma skłonił Kagurę do przekazania im klucza do skarbca. Chōjūrō postanawia nałożyć kolejność na sytuację, a jeśli będą atakować wieśniaków, zostały one wykonane. Boruto i Sarada dotarli do Chōjūrō i Mei, a Boruto mówi, że poszedł za nimi i prosi o oszczędzenie. Chōjūro stwierdza, że jako shinobi, Kagura zna konsekwencje łamania zasad. Boruto sugeruje, że nie zdadzą się na incydencie między dziećmi, którzy nie wiedzą lepiej, a kiedy Mei wyraża sprzeciw, sugeruje, że będzie grać na kontuzje, które podtrzymał przeciwko grupie Shizuma, aby wywołać zdarzenie incydent polityczny. Chōjūrō zgadza się, aby im poradzić, pod warunkiem, że towarzyszy im, i że rozwiązują sytuację w terminie. Shizuma i Buntan pomyślą o nadchodzącym konflikcie. Kagura obawia się, co będzie musiał zrobić, gdyby Boruto ingerował. Iwabee idzie na spacer, kiedy on i Denki zauważyli nieobecność Boruto w ciągu dnia. Boruto i Sarada żądają od Denkiego, aby wymyślił wymówkę podczas apelu, gdyby nie byli obecni podczas rozmowy. Shikadai i Inojin uważają, że jest to skąpe i zdecydowanie nie ignorować tego. Iwabee oczekuje od Tsurushi o informacje. Tymczasem Mitsuki mówi Suigetsu, że wie o śledzeniu go. Suigetsu przekazuje instrukcje, aby Mitsuki nie angażował się dalej, więc Kirigakure nie dowiaduje się o związku między nimi. Suigetsu nie lubi pozostawać w ukryciu będąc z dala od domu, i nie uznaje nowych siedmiu mistrzów miecza, mimo, że nie ma doświadczenia wojennego. Mitsuki decyduje się robić jak chce. Shikadai i Inojin obserwują z góry, ale zostali odkryci przez Suigetsu. Ta sytuacja nasuwa pomysł Mitsukiemu jak poradzić sobie z Shizumą, a Suigetsu wręcza mu zwój. Mistrzowie Miecza Shizumy próbują zniszczyć pomnik, ale zostaja zablokowani przez Boruto, Saradę i Chōjūrō. Shizuma zamierza zabić Chōjūrō i stawia barierę, którą zauważa, jest lepszy od Tsurushiego. Hebiichigo zatrzymuje ruchy Chōjūōrō za pomocą drutu. Ichirōta przy użyciu Shibuki łamie ziemię pod Saradą ziemię. Butan idzie za Saradą. Hassaku i Hebiichigo wyrażają swoje żale wobec Chōjūrō, który akceptuje niektóre z ich krytyki, a także dyskutuje o Kagurze. Dwaj i Kyohō atakują go. Ichirōta jest zaniepokojony, że inni będą grać zbyt długo, pozwalając na przybycie posiłków. Kagura podchodzi do Boruto.

Występujące postacie