FANDOM

"Szalejący Metal Lee"
PoprzedniNastępny
Szalejący Metal Lee
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 暴走、メタル・リー!!
Rōmaji Bōsō, Metaru Rī!!
Angielski Metal Lee Goes Wild!
Polski Szalejący Metal Lee
Odcinek 3
Data Emisji 19.04.2017
Postacie
Cienista Zjawa
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Szalejący Metal Lee" (暴走、メタル・リー!!, Bōsō, Metaru Rī!!) jest 3. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shino zaczyna nauczać shurikenjutsu w swojej klasie. Większość uczniów ignoruje jego instrukcje. Sumire trenuje, a Inoji i Shikadai wspominają, że zostali nauczeni w domu przez swoich rodziców przez to przechodząc.przez to przechodząc. Początkowo Metal Lee praktykuje się, ale gdy Inojin i Shikadai zauważają go, staje się samoświadomy, cierpi na jego wyniki. Boruto rzuca fūma shuriken na cel. Lee myśli, że potrafi ją odepchnąć, ale przyglądając mu się z oczu, wzdryga się, a zamiast tego wsuwa stopę na szurikena i zostaje przez nią przeciągnięty. Shikadai pyta Boruto, gdzie dostał fūma shuriken, ponieważ nie powinni tego używać. Boruto mówi, że trafił do szafki, która okazała się być Iwabee. Shino wzywa wszystkich zaangażowanych do swojego biura, gdzie nakazuje zaangażować się do pracy wolontariackiej. Zostały przydzielone, aby pomóc naprawić twarz Naruto na Hokage Rock, którą Boruto uszkodził. Po przerwie zauważają, że część Lee'a jest zagubiona i zaczyna się martwić, zasypuje jego rzeźbienie, powodując więcej uszkodzeń twarzy Naruto. Pod koniec dnia Shikadai wskazuje na Lee, że jest oczywiste, że popełnia błędy podczas nerwów, a czasami sprawia, że ​​gorsze rzeczy dla innych. W domu Shikadai jest potępiony przez matkę za kłopoty. Shikamaru nie jest tak zaniepokojony, i uważa, że ​​ma kłopoty z tym, że staje się shinobi. Temari też go wyśmiewa. Następnego dnia, kiedy Shikadai przeprasza Lee, Boruto dostrzega tę samą ciemność, która przejęła go nad nim prawym okiem. Lee przyciąga Shikadai i zaczyna go atakować. Boruto i Inojin ich odnaleźć, a Lee atakuje ich również. Lee ściga tych trzech przez Akademię. Shikadai wymyśla strategię. Boruto zdradza Lee z klonami cieni, dając Shikadai otwarcie, aby spiąć cień, ale Lee wychodzi poza zasięg. Inojin zdesperowuje Lee z ptakami atramentowymi, a Lee zostaje sparaliżowany. Kolejny cień sparaliżował go z innego kąta, ujawniając prawdziwy Shikadai, poprzedni ukrywający się Boruto, i cienie, które użył on w rzeczywistości atramentowych węży rysowanych przez Inojina. Lee zaczyna oderwać się od więzienia Shikadaja, który wzywa Boruto, aby go wyeliminował. Lee wypadnie przez przypadek, a pukanie się, ciemność przejęta przez niego rozpływa się. Kiedy Lee przychodzi do tego, Shikadai przeprasza za dzień wcześniej. Cztery głowy do klasy. W domu Boruto pyta matkę o Byakugan, zastanawiając się nad tym, co widział. Naruto przybywa wyczerpany i idzie prosto do łóżka. Następnego dnia Boruto, Shikadai i Inojin starają się, aby Lee grał w gry wideo, aby go zaniepokoić, ale kończy grę Boruto.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki