FANDOM

"Szalejący Metal Lee"
PoprzedniNastępny
Szalejący Metal Lee
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 暴走、メタル・リー!!
Rōmaji Bōsō, Metaru Rī!!
Angielski Metal Lee Goes Wild!
Polski Szalejący Metal Lee
Odcinek 3
Wątek Wątek Akademii
Data Emisji 19.04.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Szalejący Metal Lee" (暴走、メタル・リー!!, Bōsō, Metaru Rī!!) jest 3. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shino zaczyna nauczać shurikenjutsu w swojej klasie. Większość uczniów ignoruje jego instrukcje. Sumire trenuje, a Inoji i Shikadai wspominają, że zostali nauczeni w domu przez swoich rodziców przez to przejść. Początkowo Metal Lee praktykuje, ale gdy Inojin i Shikadai zauważają go, staje się samoświadomy, cierpi z powodu lepszych wyników innych. Boruto rzuca fūma shuriken na cel. Lee myśli, że potrafi ją odepchnąć, ale przyglądając mu się z oczu, wzdryga się, a zamiast tego wsuwa stopę na szurikena i zostaje przez nią przeciągnięty. Shikadai pyta Boruto, gdzie dostał fūma shuriken, ponieważ nie powinni tego używać. Boruto mówi, że trafił do szafki, która okazała się być Iwabē. Shino wzywa wszystkich chętnych do swojego biura, gdzie nakazuje zaangażować się do pracy wolontariackiej. Chętni zostali przydzieleni, aby pomóc naprawić twarz Naruto na Monumencie Hokage, którą Boruto uszkodził. Po przerwie zauważają, że fragment Lee jest uszkodzony i zaczyna się martwić, zasypując jego rzeźbę, przez co powoduje więcej uszkodzeń twarzy Naruto. Pod koniec dnia Shikadai wskazuje na Lee, że jest oczywiste, że zestresowany popełnia więcej błędów, a czasem wyrządza gorsze rzeczy względem innych. W domu Shikadai jest potępiony przez matkę za kłopoty. Shikamaru nie jest tak zaniepokojony, i uważa, że ​​ma kłopoty z tym, że staje się shinobi. Temari też go wyśmiewa. Następnego dnia, kiedy Shikadai przeprasza Lee, Boruto dostrzega tę samą ciemną czakrę, która przejęła go, koncentrując się na prawym oku. Lee przyciąga Shikadai i zaczyna go atakować. Boruto i Inojin odnajdują ich, a Lee atakuje ich również. Lee ściga tych trzech przez Akademię. Shikadai wymyśla strategię. Boruto zdradza Lee z klonami cieni, dając Shikadai otwarcie, aby spiąć cień, ale Lee wychodzi poza zasięg. Inojin desperuje Lee z ptakami atramentowymi, a ten zostaje sparaliżowany. Kolejny cień sparaliżował go z innego kąta, ujawniając prawdziwego Shikadai, poprzednim był ukrywający się Boruto, i cienie, które użył on w rzeczywistości zamiast atramentowych węży rysowanych przez Inojina. Lee zaczyna wyrywać się z objęć Shikadaia, który wzywa Boruto, aby go wyeliminował. Lee wypadnie przez przypadek, a, ciemność przejęta przez niego rozpłynie się. Kiedy Lee przychodzi do tego, Shikadai przeprasza za dzień wcześniej. Wszyscy czterej wracają do klasy. W domu Boruto pyta matkę o Byakugan, zastanawiając się nad tym, co widział. Naruto przybywa wyczerpany i idzie prosto do łóżka. Następnego dnia Boruto, Shikadai i Inojin starają się, aby Lee zagrał z nimi w gry wideo, aby go zaniepokoić, ale Boruto odpuszcza.

Występujące postacie