FANDOM

"Tajemniczy uczeń z przeniesienia"
PoprzedniNastępny
Tajemniczy uczeń z przeniesienia
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 謎の転校生…!!
Rōmaji Nazo no Tenkōsei…!!
Angielski The Mysterious Transfer Student!
Polski Tajemniczy uczeń z przeniesienia
Odcinek 5
Data Emisji 03.05.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Toppa
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Tajemniczy uczeń z przeniesienia" (謎の転校生…!!, Nazo no Tenkōsei…!!) jest 5. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Wyrzucony student akademii powoduje zamieszanie w ramach zemsty. Boruto zauważa ciemną aurę wokół ucznia, tak jak to robił wcześniej na innych. Iwabē ochraia Boruto, pozwalając blondynowi na trafienie. Student zostaje powstrzymany i odtwarza kurz, który pomaga mu uciec. Boruto goni studenta, ale znajduje go pokonanego przez młodego człowieka, który zauważa, że Konoha jest wściekła. Następnego dnia Shino przedstawia Mitsukiego, nowego studenta z Otogakure. Uczniowie omawiają między sobą o Mitsukiego, chłopcy o swoich umiejętnościach, a dziewczynki o jego oczach. Sumire prosi, aby nie rozmawiać na zajęciach. Mitsuki siada obok Boruto, prosząc o rozmowę. Podczas zajęcia, Boruto rozwiązuje problem na płycie, zaskakując Iwabē. Shino mówi Boruto, aby rozwiązał problem zgodnie z instrukcjami, ale Boruto wolałby to zrobić, i szydził z prośbą o coś bardziej zaawansowanego. Shino daje mu znacznie trudniejszy problem, Boruto oskarża go o to, że jest gorącym przegranym. Mitsuki rozwiązuje ten problem, podziwiając innych. On i Shino krótko dyskutują, czy studenci powinni pomagać sobie nawzajem lub samemu się rozwiązywać problemy. Podczas sparingu Iwabē i Boruto są sparowane. Kiedy Iwabē rzuca wyzwanie Mitsukiemu, Mitsuki prawie udusił Iwabē, pomimo tego, że Shino kazał mu przestać. Boruto zdołał go z niego wyrwać, odpychając go za daleko. Mitsuki przeprasza Iwabee. W nocy, Shino zjadł Kurenai, wymieniając swoje zmagania jako nauczyciel. Kurenai radzi, aby robili wszystko, co mu chodzi. Mitsuki mówi do kogoś za pomocą białego węża. Następnego dnia Shino wyrusza na imprezę Mitsuki. Sumire pyta Shino o jego wysiłki i wyjaśnia swoje własne trudności z przyjaciółmi w przeszłości. Insekty Shino działają, upijając imprezę. Denki prosi kogoś, aby ich pozbył, a Mitsuki zobowiązuje się do uwolnienie wiatru, co jeszcze bardziej szkodzi Akademii. Uczniowie mówią o Shino, nieprzytomnym przez niego, co podsłuchuje, pogrążając go w ponurym nastroju. Po pierwszym okresie Shino prosi o czas wolny. Ruckus zaczyna się w Akademii, jeden z warsztatów działających, niszcząc to, co pozostało z Akademii pod wpływem ciemnego widmo. Mitsuki komentuje zdolność Boruto do jego obejrzenia, podnosząc zainteresowanie Shikadai, który spekuluje, czy Mitsuki jest powodem, dla którego ludzie działają. Sarada osłabia warsztatu, pozwalając Shikadaiowi sprowadzić go do uderzenia Iwabē. On nie idzie w dół, więc Boruto go zwraca, a obaj wchodzą na balkon. Mitsuki poduszcza ich upadek wraz z uwolnienie wiatru. Ciemny widmo opuszcza warsztat. Boruto dziękuje Mitsukemui. Shino jest sfrustrowany samą nad zachowaniami jego klasy, a ciemne widmo przechodzi nad nim. Następnego dnia Shino pyta Boruto, Shikadai i Mitsuki o lekcje zajęć pozalekcyjnych.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki