FANDOM

Tsuru Itoi
300px つる いとい Itoi Tsuru
Debiut
Anime Odcinek 1
Występuje w Anime i powieść
Głosy
Japoński Mariko Higashiuchi
Status Profesjonalny
Płeć 19px Kobieta
Przynależność 19px Konohagakure
Drużyna Drużyna 40
Ranga Ninja Genin

Tsuru Itoi (つる いとい, Itoi Tsuru) jest geninem z Konohagakure.

Wygląd

Tsuru ma długie, czarne włosy ściągnięte w kucyk i ciemne oczy. Nosi czarną bluzkę w komplecie z czarną spódnicą i żółtą kurtką. Później zmienia swój strój na żółtą kurtkę i czarną koszulę, a także na jasnopomarańczowy ochraniacz na czoło. Tsuru również zmienia swój kucyk w niższy styl.

Historia

Wątek Akademii

W dniu ceremonii wejściowej, gdy wszyscy zaczęli szukać nieobecnego Boruto Uzumaki, nagle pojawił się, rozbijając pociąg do Pomnika Hokage, który pozostawił Tsuru zdumionego jego wybrykami.

Później jej klasa została przydzielona przez Shino Aburame, by śledzić nie-shinobi w miejscu pracy, aby lepiej zrozumieć jej styl życia.

Szkolna Wycieczka

Tsuru i jej klasa pojechali do Kirigakure na wycieczkę, gdzie zostali powitani przez ich przewodnika, Kagura Karatachi.

Ukończenie Szkoły

Podczas egzaminów końcowych Tsuru została znokautowana przez Konohamaru Sarutobiego, wraz z Renga Kokubō i Hako Kuroi, pozostawiając wszystkich trzech nieprzytomnych. Gdy Kakashi był jedyną przeszkodą, Tsuru i inni stawili mu czoła. Pomimo napaści grupowej Kakashi łatwo odepchnął wszystkich uczniów. To jednak okazało się być przygotowaniem do zdobycia Szóstego Hokage w formacji grupy Isshi Tōjin. Mimo ich wysiłków Kakashi nadal był w stanie ich powstrzymać. Ostatecznie zabrakło czasu, nikt nie zdobył dzwonka. Jednak Kakashi nadal chciał przekazać wszystkim, jak im się udało w prawdziwym celu testu; praca zespołowa i lojalność. Następnie została umieszczona w drużynie 40 obok Enko Onikuma i Dōshu Goetsu.

Ciekawostki

  • "Tsuru" (鶴) oznacza "żuraw".