FANDOM

Inton.png

Uwolnienie Yin (陰 遁, Inton; Viz "Styl Mroku" lub "Styl Cienia") techniki, oparte na energii duchowej, która reguluje wyobraźnię, mogą być wykorzystane do stworzenia formy z nicości. W połączeniu z uwolnienie yang, pozwala na korzystanie z uwolnienie yin-yang. Yin jest przedstawiony jako czarny w mandze i czerwone w anime. Moc Yin Sześciu Ścieżek jest reprezentowana przez oznaczenie na lewej dłoni w dyspozytorem w sierpie księżyca.

Shinkirō no Genjutsu..png

Drugi Mizukage używa genjutsu uwolnienie yin.

Yin i Yang po raz pierwszy zostały wymienione z nazwy Yamato w trakcie szkolenia transformacji natury Naruto. W swojej walce z Tayuyą, Shikamaru Nara zauważono, że jej duchy składały się z dużej energii duchowej i małej energii fizycznej, i zauważono, że, podobnie jak on, wykorzystał specjalną czakrę w walce. Według drugiego mizukage, genjutsu podlega szerokiej kategorii uwolnienie yin.

Yin czakra jest także częścią czakry ogoniastych bestii. Podczas ataku lisa na Konohę, Minato Namikaze używał Shiki Fūjin pieczętując połowę yin czakry Kuramy do siebie. Po ożywieniu przez Orochimaru, Minato zdołał korzystać z Kyūbi Chakura Mōdo.

Uwolnienie yin może być użyte w połączeniu z ofensywnie senjutsu. Jednakże, nie wiadomo, jaką dokładnie rolę spełnia uwolnienie yin we wspomnianej technice.

Lista technik Uwolnienie Yin

Więcej z Fandomu

Losowa wiki