FANDOM

"Wspierający Cień ... !"
PoprzedniNastępny
Rozdział 15.
Informacje
Japoński 支う影…!!
Rōmaji Sasaukage…!!
Angielski The Supporting Shadow…!!
Polski Wspierający Cień ... !!!
Rozdział 15
Tom Tom 4
Wątek Bandyci Mujina (wątek)
Postacie
Jigen
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Kara

"Wspierający Cień ... !" (支う影…!!, Sasaukage…!!) jest 15. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Tentō i Boruto cieszą się, że ich plan, żeby odciągnąć i następnie zaatakować Shojojiego zadziałał, ale jest krótkotrwały, gdy Lider Bandytów Mujina rusza do ataku. Będąc pod wrażeniem siły Boruto przysięga, że jego śmierć będzie bolesna, gdy go zje. Zdając sobie sprawę, że jego przeciwnikiem był pobity, Boruto przygotowuje Rasengana na pokonanie go, jednak pieczęć na dłoni Boruto aktywuje się i powstrzymuje formowanie czakry i pozostawiając ból. Przez moment w szoku Shojoji wierzy, że jest członkiem "określonej grupy", ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że nie jest to przypadek i przygotowuje się po raz kolejny do ataku na duet tylko po to, żeby zostać zatrzymanym przez Mitsukiego, a potem doprowadzony do nieptrzymności przez cios Sarady Uchihy. Boruto widząc ich cieszy się, ale martwi go, że zostali przydzieleni do misji. Sarada i Mitsuki mówią, że może im kupić kawę i kanapki w podzience, które Tentō z chęcią zapłaci. Powracając do Konohagakure, Konohamaru chwali swoją drużynę za uratowanie Tentō, ale radzi im przygotować się na kolejną ważną misję. Ikkyū i Tentō wybaczają sobie, a młody człowiek deklaruje, że chce stać się silną osobą, która może go wesprzeć. Przed daimyō i jego eskortą gotowi do opuszczenia osady, Boruto zwraca kartę, którą Tentō dał mu i idzie kupić kolekcjonerską paczkę kart. Sarada próbuje swojego szczęścia i dostaje super rzadką kartę Orochimaru, który prowadzi do drużyny po stwierdzeniu, że Orochimaru jest ojcem Mitsukiego. Gdzie indziej, Ibiki i Sai są gotowi do przesłuchania pojmanego Shojojiego i dołącza do przesłuchań z niechęcią Sasuke Uchiha. Strach słynnego shinobi szybko powoduje, że Shojoji ujawnia, co wie o pieczęci na dłoni Boruto i organizacji poszukujących pieczęci zwanego "Kara". W tym samym czasie wspomniana organizacja zbiera się przez Jigena.

Występujące postacie